demi melindungi pkr banyak serangan dihala ke PAS

nampaknya bersungguh sangat penyokong pakatan rakyat dalam usaha melindungi pkr dari terus dijadikan isu. pelbagai usaha usaha sedang dinaik taraf. berita terbaru, NGO royalti dah merajuk, mungkin sebab ajk ajak royalti yang berseluar pendek dah tak tahan lagi sebab ketiadaan dana yg masuk. usaha usaha terakhir dengan cara mengugut kerajaan kelantan supaya tunduk pada tekanan mereka. usaha usaha memburukkan timb. mb nik amar, mb sendiri terus dijalankan dengan diketuai oleh mso. mso bukan saja memburukkan kerajaan kelantan bahkan pas seeluruh malaysia. dengan penulis gaya umno yang hebat akan menghebahkan kepada seluruh malaysia gambar pemimpin pas dalam majlis umno. kalau umno pakai gambar bogel utk nuar berahim mungkin kepada pemimpin pas lebih atau kurang sedikit.

SELCAT di selangor, sudah lama tak dengan kucing ini mengiow, tapi yang menjadi heran pelik bin ajaib, kenapa selcat diadakan selepas PRK KAJANG, apakah selepas lipat kajang atau hanya sandiwara untuk melihatkan ketelusan pentadbiran. sepanjang penggal pertama selcat dulu pun tiada apa apa tindakan yang dibuat oleh selcat selain hanya sebagai populis. tak ada apa apa yang berlaku pun walaupun selcat bersidang. setakat mengeow bagi orang nampak kewujudan selcat. kenapa tak disebut di penang. apakah kerajaan dap amat bersih sehingga menciutkan tanpa kotoran. atau ada agenda lain yng ingin dibawa oleh penyokong pakatan rakyat yang mengaku ahli pas.

sebenarnya tak ada apa apa pun yang boleh selcat buat selain mengeow manja. sekadar hiburan lawak jenaka dan menghabihkan masa wang rakyat. semua tu sebagai jenaka semasa untuk membuat semua orang terpukau kononnya hebatnya kerajaan selangor. mb selangor akan bertukar tangan selepas prk kajang. itu yang sebenarnya. lawak lah macamana pun nak lindungi apa bendanya. semua dah terang bersuluh, matahari dah tegak atas kepala semua nampak. tak ada yang boleh diselindungi. sekadar menyedapkan cerita, untuk korner di depan selekoh. nak korner pun korner biasa dah lah. cara sama digunakan oleh umno dan diguna pakai oleh pkr. itu pun nak bisingke.

Ulasan