apa punya kenyataan kolid samad

apakah tuhanayah pkr hanya layak jadi exco selangor, kolid samad ni demam panas ke apa, apakah tuhanayah pkr hanya layak jadi exco sampah. kalau kolid samad nak lawak pun jangan lah sampai sama macam assan malek, kolid nordin yang sanggup datang tengok maharajalawak mega. apakah layak tuhanayah pkr hanya jadi exco cap sampah di selangor, tentu tidak jawapannya, kalau nak korner pun tengoklah sikit kolid weh, gaya kolid mempertahankan nuar berahim amat hebat. sampaikan sanggup langgar siapa saja hatta presiden pas. yang penting bagi kolid adalah tuhanayah akan berkuasa diselangor.

tuhanayah nampak risau jugak dengan kajang, dengan majoriti 6 ribu lebih bermakna tuhan ayah boleh menang dengan mudah waalaupun satu undi, peduli apa dengan majoriti bukan orang ingat pun sampai bila bila. yang penting kajang tetap menang dibawah pkr, mungkin psm akan masuk sebab nak balas dendam kekalahan aru, geng aru ramai diselangor kalau salah salah buat, blogger komunis akan menulis tentang hebatnya sosialis, mungkin blogger alpencen akan turun, bekas sb akan turun untuk memastikan kajang kalah dan sosialis akan menang,  party marhaen bukan mudah nak dikalahkan walaupun hanya ada satu peti undi yang boleh dijaga.

ulasan tak masuk akal dari pkr dan tuhanayah, mungkin bagi taktikal kantung masuk sebab bocor tu betul, yang lain taktikal kurang akal, kalau nak menipu tipu ajelah blogger sb kat kemaman dia percaya apa, geng komunis dia mesti percaya bahawa dalam dunia ni hanyalah sb yang paling cekap, sebab tu dia percaya apa yang mereka buat, baik nuar berahim berterus terang sajalah selain daripada rafizi menjadi pelakon airmata dan juga pertanyaan aru yang banyak. mungkin aru patut masuk prk bukan party marhaen. kalau tak setuju kena tubuh party lain bukan susah sangat nak dapat pengikut sekitar 10 20 orang

Ulasan