APA KESAN KALAU SAMSUL TARIK BALIK SAMAN

kes saman antara samsul pkr dungun terengganu dan presiden pas secara peribadi mengikut kata orang orang pakatan rakyat dan ditambah secukup rasa oleh golongan sosialis yang memang akan mengambil kesempatan diatas isu ini. penyokong sosialis akan kaut seberapa banyak keuntungan yang boleh demi memulihkan imej tercalar dalam pru ke 13. bekas boss lama pun sokong ikut tajuk apa nak kisah dengan sosialis yang baru. yang tua pun sokong ikut tajuk jugak aku ingat dah insaf rupanya tak jugak.

samsul dan keluarga tak perlulah tarik balik saman, sebab saman dah dibuat, apa barang nak tarik balik, jangan ada perjanjian belakang mati dalam kes ni. samsul dan keluarga kena bekeng macam biasa, semua orang tak betul. kenapa samsul dan keluarga nak tarik balik dalam keadaan suasana yang sudah menyebelahi dia dan keluarganya. bodohlah samsul dan keluarga kalau dengar percakapan azan budak pahang yang jadi adun di terengganu sekarang. samsul makin popular diterengganu sekarang, tak akan nak jatuh macam dulu pulak selepas isu pil kuda. isu penyokong lenin stalin.

waktu ini waktu terbaik untuk samsul dan keluarga meraih kembali populariti hebat selepas kejatuhan masa pru ke 13. kenapa azan pkr terengganu tak sibuk masa di kuala besut waktu samsul membuat ucapan ucapan panas dikuala besut. pantang ada pemberita mesti ada je muka samsul. kenapa bila prk kajang nak bermula semua orang memandai je ambik kisah sangat pasal saman. bila prk kajang bermula barulah pkr nak bising dan ada juga pemimpin pas mula ambik hal. ambik kisah. bukan ke ni saman peribadi atas kapasiti samsul dan keluarganya yang bekeng dan presiden pas.

apakah kesan yang akan berlaku jika samsul tarik balik. samsul dan keluarga mesti akan mengalami masalah balik, kesan dia lagi besar dari dulu, selepas popular dan jatuh lagi sakit daripada tidak popular dan jatuh selalu. samsul dan keluarga jangan jadi bodoh ikut kata azan tu. saman kena diteruskan demi menjaga kebaikan nama baik samsul dan keluarga.banyak benda samsul dan keluarga kena fikir sebelum menarik balik saman ini. orang kampung samsul mesti pandang serong kalau dia menarik balik saman ini. nanti terjejas lagi nak jadi calon akan datang. calon kat mana mana boleh je pkr ni asalkan ada duit. nuar berahim mesti setuju dengan aku pasal tu.

Ulasan

  1. kesanya akan lenyapla angan2 untuk belanja makan kawan2 begitu jugak kawan2 pun tak bole lagi berangan nak mentekedarah dgn buasnya..hahahahaha

    BalasPadam
  2. hahahah, tak apalah kesan degil susah nak hilang. mana mungkin samsool and the family tak nak teruskan saman. apa barang tarik saman

    BalasPadam

Catat Ulasan