ANTARA UG DAN KN

apabila apa saja dilontarkan oleh Nuar berahim akan menjadi hebat walaupun benda yang sama diulang tayang tapi dengan menggunakan pengarah yang hebat dalam strategi. UG dibantai dengan hebat tanpa diambil kira apa benda dari semua sudut, blogger bangang bersatu membantai dan menulis semua buruk tentang UG termasuk blogger yang dikatakan ahli seumur hidup pas dan ahli sepanjang usia pkr dan juga ahli selagi belum mati DAP. wajah wajah hodoh di tala kepada UG tapi bukan itu matlamatnya yang menjadi matlamat adalah menghuduhkan wajah presiden pas dan juga pas seluruhnya.

tanpa faham apa apa UG dituduh dilabel sebagai pengkhianat tapi bila konsensus nasional dibuat semua angkat tangan tanda setuju bahawa ia elok untuk negara, apa benda semua sama je bodoh bangang tapi oleh sebab tuhanayah sebut semua sambut baik, dengan tangan terbuka blogger bangang bersetuju itulah idea yang cukup bernas dan berkesan waktu ini. kedua konsep adalah sama bergabung dengan umno demi negara malaysia. itu pokok pangkal semua antara UG dan KN. tapi sebab tuhanayah cakap semua akan sambut baik termasuk blogger pencen di perak, blogger bersara di kota bharu. mat three four mesti setuju punya sebagaimana setujunya dia dengan syiah dan kutuk isteri nabi.

semua konsep ada buruk baik tapi bila tuhanayah sebut dan tidak ada perjanjian belakang mati, tapi mso lupa ke yang sudah ada surat perjanjian yang belum tok jid sign@tandatangan dengan nuar berahim. adiwira usop sontorian yang memecahkan berita kalau tidak mesti rakyat malaysia tidak tahu. bagaimana mso kata hanya pas yang ada perjanjian belakang mati. UG tidak ada surat perjanjian sebagaimana surat perjanjian damai belakang mati sebelum pru ke13. mengikut kata blogger pencen perak itu tidak bersalah kerana tok jid tak sign lagi. walaupun dilakukan dibelakang pas dan dap. apakah perjanjian belakang mati ini diiktiraf sebab ia idea tuhanayah pkr kalau orang lain mampus kena hantam siang malam.

bagaimana dengan kata kata tuhanayah dulu yang nak bersara menang atau kalah dalam pruke13, apakah ia satu kata kata hikmat. atau kata kata goyang gerudi. blogger pakatan rakyat buat buat lupa buat buat hilang ingatan tentang ayat ayat hikmat ini, kalau laah kena kat tok guru presiden pas mampuslah diulang setiap hari. yang pasti mereka tak suka ulama sebab ulama banyak sangat pantang larang, ini tak boleh itu tak boleh, semua kena rujuk alquran dan alhadith baru bertindak. kalau tak ada ulama boleh je halalkan apa saja. ulama slow bertindak kalau solat pun kena ikut tertib kecualilah yang pakai mazhab baboon. semua tak apa. ulam mamak kepala lutut kata boleh jangan susah.

Ulasan

  1. Pemimpin terutamanya & Ahli2 PAS,Bila jahil tentang wajibnya faham mengenali Jamaah Islamiyyah akan mengkuncar-kancirkan Jamaah.Jamaah Islamiyyah tidak sama dgn pertubuhan atau parti.Jamaah Islamiyyah ikut Islam sepenuhnya.Pertubuhan & parti ikut sebahagian drp Islam.Natijah adalah anugerah Allah,setelah kita berusaha semaksima yg kita mampu...Wallahualam.

    BalasPadam
  2. jamaah yang ada akan mengambil semua bukan ambik sekrat jalan, apakah kalau sosialis menderma seluruh harta dia apakah kebaikan dia sampai dikira oleh allah, apakah bila yahudi komunis berbuat baik antara manusia apakah pegangannya dikira. kita hanya banyak bercakap tapi buat tidak pun. contoh terbaik majid surau mana penuh setakat cakap ajelah yang ada golongan tunggu mati je.

    BalasPadam

Catat Ulasan