PRK Kajang - gi mampuslah sama PKR

dalam kemelut ekonomi yang semakin parah, pkr meneruskan usaha usaha berpuak puak seperti biasa, mungkin penyanjung pkr akan marah kalau ada yang beranggapan begitu. mungkin tulangbesi calon untuk dun kajang kalau nuar berahim tak bertanding, mungkin alkusyen akan berada di barisan hadapan menjadi tukangkempen. penulis alfakaq boleh menulis dan menjadi pa memerangkap balaci kepada tulangbesi. tapi oleh kerana nuar berahim menjadi calon tulangbesi terpaksa menghormati keputusan tuhanayah. sb mungkin seronok dapat elaun dapat makan free.

dalam keadaan ekonomi yang semakin membebankan dan memberatkan rakyat, pkr masih gila bemain politik, sepatutnya wang tidak dibazirkan untuk prk kajang yang bengong. nuar berahim kolid berahim azmin ingat duit orang yang datang membantu tu simpan celah batu ke, datang ke selangor ingat datang dengan air liur ke. datang membantu tu dengan tikarterbang do re mi ke yang tidak memerlukan duit untuk membayar tol untuk isi minyak kereta untuk makan. semua perlukan duit wahai pemimpin yang bangang, letak jawatan hari ni petang dah umum calon, gila babi punya taktikal seperti mana yang disebut oleh azmin.

pas sepatutnya membiarkan saja pkr buat semua, zuraida memerangkap mak lampir boleh berkempen siang malam sebab jawatan mb selangor hak pkr parti lain tak perlu sibuk nak bising, dun kajang hak pkr jadi pas dan dap tak perlu bising bising untuk datang menolong. buat kerja lain yang berfaedah untuk rakyat lagi baik daripada menolong pkr bertanding di dun kajang. mak lampir boleh mengerakkan seluruh jentera pkr yang hebat. selangor negeri pkr jadi pkr hendaklah kedepan bukan terjadi seperti di hulu selangor yang terpaksa berdepan dengan segala kebodohan dan kebangangan strategi. akhir mampus. penyokong dan ahli pas tidak perlu buang masa melayan kebodohan dan kebangangan pemimpin pkr dalam berpolitik. biarkan luncai terjun dengan labu labunya

Ulasan