MB KEDAH YANG GANAS

mukris anak cik det yang naik jadi mb kedah memutuskan untuk mendedahkan projek projek dibawah kerajaan pas lama dulu. mungkin sprm waktu tu sedang tidur gamaknya sebab tu kerajaan pas kedah boleh melakukan korupsi dan juga salah laku. mungkin dengan kejutan dari mukris anak cikdet ni akan membangunkan sprm dari lena yang panjang. sprm badan pencegah rasuah yang maha hebat maha gemilang kerjanya iaitu hanya menahan bilis dan tidak berani menangkap jerung sebab jerung ganas sprm akan menikus atau duk dalam karung guni bila berhadapan dengan jerung. mukris anak cik det pasti mempunyai bukti yang kukuh termasuk perbelanjaan mewah kerajaan pas kedah dulu sebagaimana dakwaaan blogger pakatan rakyat yang bercerita siang dan malam keburukan kerajaan pas kedah sewaktu al marhum ustaz azizan menjadi mb dulu.

pendekatan dedah dan serang dari pembangkang menyebabkan mukris hilang sabar. ini baru anak cik det yang hebat. bukan hanya menjadi anak cik det naik dalam politik, kalau bukan anak cik det mukris tak harapan pun nak jadi mb exco atau pun pegawai tadbir kedah. setakat menjadi balaci macai macam papagomo je taraf dia. kalau pasal membazir duit rakyat dia memang juara. mungkn mukris mintak aje pertolongan barua barua dalam pakatan rakyat yang menulis tentang keburukan kerajaan pas kedah dulu. mesti blogger bangang ini mempunyai bukti yang jelas penyelewengan dan korupsi kerajaan pas kelantan. mungkin blogger seperti tulangbesi, alkusyen, cipan++ adukatakguna dan kroni yang sewaktu dengannya ada bukti itu. bukan susah sangat pun.

sprm mesti berada dan sepantas cahaya berada dihadapan rumah pemimpin pas untuk menyiasat jika mukris dan blogger pakatan rakyat yang bangang memberi bukti. mukris boleh berbelanja mewah memberi sedekah untuk blogger pakatan rakyat ini untuk mereka menulis tentang keburukan kerajaan pas kedah yang dulu. isu kuin pun mereka ada bukti jelas dan nyata dan yang pasti sprm akan datang menyiasat dengan segera. apa lagi mukris tunjukkan kejantanan sebagaimana didakwa anak bapak kalau adalah kalau tak ada sama je bangang degan blogger pencen.

Ulasan