Mahathir patut kembali dalam kerajaan kata AWANG CELAKA

zainudin maidin bekas penulis pojok awang selamat yang sentiasa menulis ikut naluri bangang dia berkata bahawa mahathir perlu dikembalikan ke dalam pentadbiran malaysia, kalau lah mahathir kembali ke dalam pentadbiran bermakna era ISA akan kembali dengan mudah, bagus rancangan awang selamat ni,. dan yang paling penting dia akan dikembalikan jawatan senator dan mendapat kembali jawatan menteri yang pernah disandangnya sewaktu menjadi senator dulu. selepas era mahathir jatuh, awang selamat tidak lagi diperlukan dalam media masaa kerana tulisan mengampu gaya lama tak mampu melonjakkan dia ke atas.

awang selamat cuba meraih kembali simpati tok jid sekarang, wang pun dah semakin tiada, mahu tidak mahu apa cara sekalipun mahathir mesti dikembalikan atau awang selamat terpaksa merayu menyembah era dyansty jid jika mahu kembali mendapat telaga emas. apakah tok jid akan tunduk kepada tekanan awang selamat selepas mahthir mengerakkan serangan awal kepada tok jid yang sedang melakukan jihad pendidikan. mahathir sifu kepada awang selamat telah menyerang awal kerajaan tok jid yang dikatakan boros berbelanja mewah. apakah mahathir keseorangan dalam menyerang tok jid.

semua terjawab bila awang selamat tiba tiba muncul untuk menyambut seruan mahathir. seruan junaidi dan ketua polis negara supaya ISA dikembalikan dalam malaysia,. zaid midi sudah membangkang hasrat mahathir, siapa lagi yang mampu menterjemahkan hasrat mahathir untuk menggulingkan tok jid. muhyidin dilihat tak mampu mencabar tok jid, apakah diterajang dulu muhyidin dan diberi laluan kepada sesiapa saja yang layak untuk menjatuhkan kerajaan bangang tok jid bersama barisan kabinet tolol dan bahalol.

Ulasan