celaka lah engkau wahid

nampaknya ron95 akan dijual pada golongan miskin selepas kerajaan berjaya menghapuskan subsidi kepada ron97. oleh kerana kewangn negara semakinn kering, wahid bekas pekerja maybank yang dilantik menjadi menteri  akhirnya melakukan kerja kerja dajjal untuk memastikan rakyat malaysia terus merana dan merempat. kerja kerja celaka wahid aakan berterusan dengan memberikan wang yg banyak untuk kerajaan umno yang bangang. wahid akan memastikan ron95 akan dijual pada golongan yang dikatakan miskin tapi itulah adalah kerja kerja celaka wahid demi memastikan kantung negara penuh dan diberikan kepada kroni umno dan sewaktu dengannya.

semua subsidi akan dimansuhkan dengan segera untuk memastikan kerajaan pembangkang umno akan dapat hidup sikit masa lagi menjelang 2015 nak bangkrap. dengan keadaan wang dalam negara yang menipis, wahid akan berusaha sedaaya upaya memastikan umno dan kroni dapat membalun sebelum malaysia jatuh muflis. wahid dengan elaun dan gaji menteri dan menjadi beberapa pengerusi dibeberapa buah GLC akan mengaut sebanyak mungkin. inilah kerja kerja wahid yang celaka untuk meng celakakan hidup rakyat malaysia.

selepas ini tak sampai sebulan munkin selepas makmal beroperasi akan mengumumkn tiada lagi subsidi untuk ron95. itulah kata kata kerajaan umno bangang. dan fathul bari akan membenarkan dengan fatwa baru bersama harunsani yang pengecut dan bacul. kerana terlampau ramai menggunakan ron95 dan menyebabkan kerajaan masih lagi tak cukup wang untuk menampung kegilaan menteri dan pm berbelanja. apa saja yang banyak digunakan oleh rakyat malaysia akan terus dinaikkan harga kecuali harga kangkung yang menurun harganya.

Ulasan