apakah muslihat disebalik percalonan nuar berahim di KAJANG

dalam kebodohan pkr mengumumkan nuar berahim calon dikajang, nuar berahim ni bengong ke apa? apakah kemaruk gila nak jawatan sampaikan mb pun sapu. baik nuar berahim menolak percalonan bengong ini, beri kepada pemimpin pkr yang tidak mempunyai kerusi seperti saifudin nasution walaupun kolid berahim tidak menghormati langsung kepada setiausaha agung PKR ini. nuar berahim jangan jadi bodoh dan bangang sangat dalam hal dun kajang, banyak benda lain lagi nuar berahim boleh buat selain dari menjadi mb selangor. percaturan nuar berahim tidak kena pada tempatnya tapi pada penyanjugnya seperti alkusyen mesti setuju seratus peratus punya.

azmin kata itu gerakan taktikal, taktikal ke tekel dari belakang, perebutan jawatan mb sudah lama kedengaran cuma banyak benda diselindungkan seperti biasa, pas selangor akan terus dikenang sebagai budak baik yang mendengar kata. tak percaya tanya kolid samad mesti dia bersetuju punya. angka majoriti dikira selamat untuk sesiapa saja bertanding walaupun diletak hanya segenggam kangkung. percaturaan dan strategi adalah untuk menyahkan kolid berahim dari menjadi mb selangor, jika nuar berahim tak bertandng perebutan kuasa akan terus terjadi dan dipaparkan di media massa umno.

yang menjadi persoalan sekarang, mengapa kolid berahim yang mengumumkan percalonan nuar berahim dikajang bukannya azmin sebagai orang no 2 di dalam pkr dan no 1 di selangor tidak mengumumkan nuar berahim sebagai calon pkr dikajang? mengapa azmin tidak diberikan tugas mengumumkan calon pkr di kajang, apakah azmin masih mamai sebab tidak percaya dengan permainan bangang begini. atau kuat sangat terajang dikepala dari puak puak lain sampaikan azmin jadi bengong. apakah pkr perlu dihukum dalam prk kajang kali ini, mungkin pengundi kajang ada jawapannya yang pasti. dalam keadaan ekonomi nak mampus pun ada lagi pemimpin pembangkang yang bangang seperti ini.

Ulasan