apakah mat said akan tamat riwayat pada april 2014

angin kuat bertiup sekarang, dibesut cuaca amat sejuk sekarang, jogging pun pakai baju sejuk, TAPI Syarikat air TERENGGANU dengan mudah dapat duit dengan mengadakan pemotongan besar besaran sekarang dan mengutip wang dengan mudah hasil permotongan, setiap bill akan ditambah RM30.00 setiap bil yang akan dipotong, kalau ada 100 ribu pengguna bermakna syarikat air terengganu akan kutip buta buta RM3,000,000.00 dalam bulan ini, inilah dinamakan along berlesen tidak perlu fikir apa apa kutip je dan paksa mana mana rakyat yang tertunggak bayarannya. tak bayar kena bayar pun kena. betapa beruntungnya rakyat negeri terengganu dibawah pimpinan mat said.

mat said akan melakukan lawatan sosial ke artactika untuk melakukan kajian polar bear, kenapa tak ke besut aje untuk melakukan kajian. fenomena perubahan suhu dibesut. suhu turun mencecah 18 darjah celcius. apakah mat said tidak berminat melakukan kajian kerana ia terlalu dekat dan tidak mendatangkan keuntungan kepada kroni yang sedang lapar sekarang. beraapa banyak duit rakyat terengganu hangus bila mb terengganu melakukan lawatan sosial ke kutub. sudah berjanji melakukan tajaan kepada LTDL dan juga berbelanja mewah selepas ini untuk zoo bukit takal.

apakah menjelang APRIL 2014 mat said akan tercabut dari akar kerusi mb terengganu. Yayasan diraja telah menafikan bahawa mereka bersama sama dengan mat said ke artactika, apakah penafian ini menandakan era dynasty mat said akan berakhir selepas era pok yeh tumbang menyembah bumi. banyak benda yang dijanjikan oleh mat said hanya omongan kosong. menjadi robin hood untuk menambat hati rakyat, menerusi laman blog teganukite yang menyebarkan berita hebat mat said sepanjang masa. mat said selama akan menjadi hero dan penaja kepada laman teganukite selagi menjawab jawatan mb, jika jatuh dengan teganukite akan menjadi beku.

mat said sedang berkira kira meninggalkan kerusi mb kerana ada penolakan hebat sedang berlaku diantara kuasa nyata dan kuasa ilusi, apakah mat said masih gagah mempertahankan jawatannya atau akan disepak keluar sebagaimana deris jusoh dulu, wisma darul iman akan bergegar jika berita ini menjadi kenyataan, mat said akan disepak dikepala kerana kedegilannya. apakah pulang dari artactika membawa idea yang baik kerana disana kesejukan melampau berlaku dan mungkin boleh mencairkan otak bangang mat said. Pasar payang menanti kerja jahanam mat said, perkampungan ladang sudah tergadai sepenuhnya kepada BANK OF CHINA.


Ulasan