karpal singh merayu jangan laksanakan hudud apakata alkusyen

muktamar pas menghampiri penghujungnya hari ini, mat sabu menang lagi mengalahkan nik ammar anak pak nik lah, satu satu nya ahli dewan pas yg ada satu ketika dulu, tahniah abg mat sabu semoga mat sabu lebih cemerlang, gemilang dan terbilang dipenggal yang kedua, satu lagi pesan jangan banyak sangat berkawan dengan ulama kepala lutut dan juga budak kurang akal yang tiada akal. nanti makin banyak persoalan serabut dalam kepala dan tak boleh fokus, dulu nak gemilangkan majlis syura tapi dah 2 tahun berlalu majlis syura masih gitu jugak.

nampaknya bai tua masih merayu jangan dilaksanakan hukum hudud, untuk penyanjung bai tua alkusyen buruk yang membela bermati matian kenyataan bai tu tua tu, mesti kena cari jalan untuk terus membela kenyataan bai tua tu, tak akan nak pakai kenyataan haron taib kot, sebab dia jahil kita maafkan dia, kalau guna kenyataan harun taib, pi mampuslah sama alkusyen, cakap tak serupa bikin, mungkin ada jawapan dan juga mungkin tak ada kenyataan untuk membela kenyataan bai tua tu, semakin hari semakin teruk kenyataan yang menyusahkan pakatan rakyat tapi penyokong dia kata bai tua hebat. termasuk pencacai umno bertopengkan menjadi ahli pas kot menyokong kenyataan bai tua.

bai tua masih sibuk lagi dengan urusan agama lain, kalau kita tibai agama bai tua, bai tua marah ke tidak, nanti pembela bai tua kata islam tak ajar kita mencaci agama lain, alasan skema puak puak bangang yang hebat membela bai tua, yang tua pun tak reti teri lagi nak asingkan apa benda bai tua beri kenyataan, biasalah orang yang biasa masuk btn dibrainwash dengan jayayanya. kalau tak mesti pusing kenyataan tu, media massa pusing kenyataan bai tua,

Ulasan