ahli ahli pas sebulat suara menolak usul menyokong kepimpinan ulama????


sejak bila nak buat usul menyokong kena ada dalam perlembagaan tahaluf siasi perlembagaan mana gamak pemuda pas pakai


kalau tengok laporan sinar harian, seluruh ahli pas menolak usul menyokong kepimpinan ulama, menarik sangat usul yang ditolak kerana bertentangan dengan perlembagaan parti,  baru aku tahu bahawa selama ini TAHALUF SIASI NI ada dalam perlembagaan parti islam semalaysia. rupanya aku tak mendapat perlembagaan cetak pas, mungkin pindaan telah dibuat semasa tahaluf siasi di bentangkan untuk ahli ahli pas bertahaluf dengan dap dan pkr. mungkin peguam yg dapat 7 undi telah meminda perlembagaan parti pas secara senyap senyap

selama ini rupanya perlembagaan pas ada menyebut tahaluf siasi rupanya, tak habis aku membaca, semua usul selama ini mesti ada dalam perlembagaan. semua usul yang hendak di usul kena ada dalam perlembagaan rupanya, bangang mana yg buat perlembagaan pas ni, sampai sebut ada tahaluf siasi dalam perlembagaan pas. kalau peguam 7 undi jawab aku yakin dan percaya ia wujud. 

Ulasan

  1. Salam orang ganu.... Mohon linkkan blog www.tinatinot.com jika tidak keberatan.

    BalasPadam
  2. gua dpt maklumat dr man lombok, ustat harun taib punya pasal la pas hilang tranung dan kedah, sbb masa thn 2007-2009 dia kalah ngan nasa, pas menang besar ......kahkahkah .... belajar tinggi2 tp bodo btingkat2 ...... kalu ikut lojik akal singkat man lombok ni .... segala baruah baca ni betol2, aku ikut lojik bodo man lombok: nasa la penyebab pas menang besar dan mat sabu penyebab pas kalah teruk sbb pru 2008 nasa jd timb presiden pas menang besar, pru 2013 mat sabu jd timb presiden pas kalah teruk
    lain kali, study dulu la sebelum nak buat statement, tak la nampak bangang

    BalasPadam
  3. boleh boss tak dok hal punya, FOC je add, asalbukan cikmat gelap je wakkakaka

    BalasPadam

Catat Ulasan