ADUN PKR BUkan ahli PKR - berita lawak dari malaysia timur

adun matuggong adik beradik bengong telah mengumumkan keluar parti dan tidak tahu bahawa dia ni ahli parti pkr ke tidak. sudah jadi adun baru mengaku dia bukan ahli, bagaimana dengan dun dun lain, apakah yang bertanding tu bukan ahli pkr jugak ke, tu kena tanya ahli ahli yang hebat mengampu pkr seperti budak agency cari jodoh kat kemaman yang rasa diri hebat sangat, yang tua pencen siang malam duk maki ulama, duk puja nuar berahim bijak lagi semak, apa jua nuar berahim buat mesti tak membawa keburukan berpanjangan, jumpa buat perjanjian belakang lorong mati dengan najid sebelum pru ke 13 berlangsung. si tua tetap menyokong dan memuji kehebatan bung nuar merangka strategi.

dan tak mustahil jugak kat negeri lain ada jugak adun bukan ahli pkr haahhaaa, lawak lawak betullah. calon tangkap dalam longkang dijadikan calon, bila parti lain bantah tak boleh tu salah namanya, kerja kerja bangang terus berlaku, bung nuar buat tak dengar tak nampak je bila orang komplen. siapa nak jadi calon angkat tangan, setia tak setia tak kisahlah asalkan nak je, lepastu  boleh berambus dan istiharkan aku calon bebas, begitu mudah tapi masih berlaku, tapi mangkuk mangkuk ayun tetap mempertahankan langkah lan gkah dan strategi strategi hebat yang bung nuar rangkakan. tak ada cacat cela semua sempurna.

mamat bangang dari perak yang merempat di kemaman terus bertanya bila lagi nak mengaku fitnah, sampai sekarang mamat yang nak saman masa prk kuala besut tak saman saman, kalau berani saman ajelah jangan jadi bacul dayus penakut kalau kita berada dalam kebenaran, bukan ke hebat dapat saman presiden pas, umno mesti datang membantu punya, nampaknya calon pkr belum mahu saman lagi atau tengah kumpulkan bukti atau sorokkan bukti. alah agency cari jodoh bukan ke hebat memantau satelitte, tak boleh tolong kumpulkan bukti ke buat bukti ke tu kan kerja sb hahhahaa. kalau yang lain boleh buat kenapa yang ni tak buat, ajak sekali budak 3 suku kat kelantan yang duk sibuk gila sekarang.

Ulasan