bajet 2014 haramjadah

subsidi gula telah dihapuskan atas sebab ramai sangat pengidap kencing manis, selepas ini subsidi tepung pula akan dihapuskan sebab ramai sangat uli tepung pakai kaki, selepas ini minyak akan dinaikkan sebab ramai sangat rakyat malaysia suka membazir subsidi yang diberikan, kerajaan gila sebab dipilih oleh manusia gila. semua sambut baik tentang bajet 2014, bajet menjaga kepentingan rakyat, tidak pernah sepanjang umno memerintah malaysia umno tidak menjaga kepentingan rakyat malaysia. naik minyak buang subsidi semua ini adalah untuk kebaikan rakyat, yg miskin papa kedana akan terus merana, yang kaya terus bertambah kash.

khairy anak menantu bekas pm yg kaya raya dengan melapah semua projek dari A sampailah ke Z, semua dia sapu dizaman pak mertua menjadi pm, pm terus lena beradu, sekali sekala terbangun untuk tukar lampin pakai buang, untuk sign mana mana yang tertinggal lagi, turun pak mertua khairy naik pulak laki rosmah lagi mengharukan, naikkan harga minyak sebab nak stabil kan wang malaysia macam sampah sarat tiada nilai langsung dipasaran terbuka. khairy kata GST bagus apa kebaikan dalam mengutip cukai untuk kerajaan, semua bagus bila masuk poket pemimpin umno, yg tak bagus bila rakyat sudah tiada duit nak bagi pemimpin  umno untuk terus bermewah.

pakar ekonomi sambut baik dengan berlakunya GST (Goverment SAPU TERUS) mana lagi akan tinggal untuk rakyat, semua dilakukan untuk kebaikan rakyat, naikkan harga gula, naikkan harga minyak naikkan harga tepung semua demi kebaikan rakyat, rakyat malaysia dah mampus pun masih bagus lagi, pengundi umno terus mempertahankan pemimpin mereka , semua bagus kata mereka biarlah hidup dalam reban kambing, nak makan pun tak ada duit tapi masih lagi sokong umno. dapat brim 500 setahun tak setaraf dengan rimau mat said masih lagi riang gembira.

Ulasan