sekadar ulasan bangang dari agency cari beruk

kalau pkr nak join umno sebab pkr pun dari umno alasan bangang akkkakakakka, lawak dari agency cari beruk, inilah kesan otak sosialis dankomunis  yang sudah meresap masuk ke dalam otak bodoh mereka. setakat ditarbiyah oleh sosialis ini jadilah. tak terkejut sebab memang tak apa pkr join umno sebab tak ada ulama boleh maki dalam pkr. apa yang tersirat dalam tulisan hanyalah menipu. yang pasti adalah apa yang nuar berahim buat tak akan menjadi kesalahan kecuali ulama pas saja yang akan kena hentam dan kena maki, kononnya mengfitnah salah, tapi ustaz kepala lutut fitnah tak apa pulak, kitab mana pulak mangkuk ni belajar hahahahaha. mungkin kitab sosialis dan komunis gamaknya.

soalan satu soalan aku pada tok guru yusof rawa, kekecewaan dah terubat ke bila nuar berahim dah kembali tapi tidak jugak menyertai pas. tok guru yusof rawa yang membuka jalan kepada CCC iaitu chinese consultative council. sudah lama tahaluf siasi berlegar dalam pas tapi yang hanya bangang tak mengerti, setakat kerja dengan agency cari beruk dibayar gaji oleh kerajaan umno jangan nak tipulah hahhaha, kasihan pada yang percaya bahawa agency cari beruk digaji oleh kerajaan malaysia umno nak menyokong pembangkang, salah satu sebab kena pecat dari menjadi ketua pemuda cawangan kakakakaa sebab penipu .

otak sempit dan sebab makan gaji jangan nak berlagak hebat lah, kasihan lah pada orang yang percaya pada tulisan yang kononnya tahu apa yang berlaku dimalayasia, yang tua pun tertipu dengan maklumat yang direka hahhaa,  selagi boleh berlakun berlakun ajelah semoga ada yang terus percaya dan percaya. biasanya yang pencen pun boleh percaya sebab sempitnya otak.

Ulasan

Catat Ulasan