kerajaan perpaduaan PKR UMNO

kerajaan perpaduaan pkr dan umno akhirnya terbongkar, malaun malaun bangang senyap je sekarang, gamak duit penuh mulut suruh diam wakkkaa, malaon agency cari beruk pun diam je tak ada ulasan, setakat ulasan suruh istihar harta ajelah sebab karpal singh suruh kalau tak diam ajelah wakakak. mungkin kuih raya hasil duit haram masih berbaki dalam akaun gamaknya. tulangbesi masih aktif berkempen dalam usaha membuang kepimpinan ulama dalam pas, pelbagai nama tulangbesi guna untuk berkempen, sampai satu tahap terpaksa menyamar menjadi orang lain untuk kononnya kempennya berjalan dengan agresif menjelang muktamar pas.

blogger bangang nampaknya terus mendiamkan diri selepas menyerang ulama dalam pas mengenai kerajaan perpaduaan, kalau pkr buat kerajaan perpaduaan mesti hebat, alamak kepala lutut yang menggfitnah dalam bulan puasa pun mendiamkan diri mencari ayat quran membenarkan kerajaan perpaduaan tajaan usop kalla najid dan nuar berahim.  nuar berahim buat kerajaan perpaduaan tak apa disambut baik, selepas ni kolid samad mesti menyambut baik rancangan kerajaan perpaduaan tajaan pkr dan umno. mesti kolid dah termasuk dalam listed menjadi menteri kabinet. budak jahat dipenang dah sibuk melobi untuk menjadi su politik. maklumlah dapat gaji sebab dah lama merempat terpaksa naik motor ke sana sini menjadi balaci dap.

si tua dari perak pun senyap je kalau nuar berahim buat kerajaan perpaduaan, mungkin dia tengah berkira kira nak menjawab bagi pihak nuar berahim dan pkr, mungkin sedang mencari satu dua ayat yang hebat selepas mengkritik kuin yang dikatakan hancur lebur dibawah pimpinan pas kedah, sekarang staff kuin makan pasir senyap je tak ada pembelaan pun dari blogger bengong yang sangat sibuk dulu menala kerajaan pas kedah. tak ada pulak berita yang sampai terkentut siapa mengetahuinya. duk ulang alik hospital lebih banyak dari duduk rumah pun masih dapat berita dari kedah sana nun.

pkr walaupun dah merancang kerajaan perpaduaan bersama umno namun ia masih menjadi mudharat kecik, mungkin pimpinan pas yang hebat diperak boleh mengulas kes ini dengan panjang lebar dalam muktamar akan datang, mungkin pimpinan pas yang kuat sangat bersuara dalam muktamar dulu boleh buat penjelasan dalam muktamar ini, mungkin bahalol siasi menjadi medan baik sebab apa yang pkr buat mesti tak mendatangkan mudharat kepada pakatan rakyat. kolid samad pun mungkin tengah memerah idea untuk mempertahankan pkr dalam membentuk kerajaan perpaduaan ini. yang bangang saja akan lupa bagaimana blogger dengan bangang terus mengkritik ug ug ug, bila pkr buat ug diam terus jadi sang kelembai. hahhaha pi jahanam le lu orang. agency cari beruk tak dapat hidu berita sebab ia memang dalang dalam semua benda hahahaha

Ulasan