kenyataan rasmi JPM tiada kerajaan PERPADUAANG hahhahaa

hahhaa impian geng mat mat beruk nak berpadu dengan umno menemui jalan buntu, mat beruk kena tipu dengan umno hahaha, ingatkan cerdik sangat rupanya bangang. kena tipu tapi tak apa sebab tak menimbulkan kemudharatan besar, tak caya tanya kolid samad. mesti kolid samad percaya bahawa tak ada kerajaang perpaduaang PKR DAN UMNO. kasihan geng mat beruk yang sudah beria ia nak jadi menteri, timbalan menteri, SU, nak jadi senator yang terkandung dalam offer baik punya semperna bulan baik ini.

usop kalla wakil pbb gagal memainkan peranan penting dalam membentuk kerajaang perpaduaang pkr juga dilihat gagal kerana ia sering memakai baju batik yang dikatakan hak kerajaan umno indonesia, orang lain adalah maling. kenyataan bodoh dari pejabat perdana menteri pun tak kuat untuk menyanggah adanya kerajaang perpaduaang pkr umno, selagi pkr tidak menerima keputusan pilihanraya umum ke 13 tidak akan ada kerajaang perpaduaang ini bermakna bahawa kerajaang perpaduaang pkr umno memang wujud cuma terbongkar lebih awal dari sepatutnya. sebelum berperang sudah buat perjanjian damai, ketua pebenda yang bangang sebangang cipan hahahaha.

nuar berahim mereka cipta kerjaaang perpaduaang atau memang ia wujud dan telah gagal. blogger pencen dulu bermati matian mempertahankan kerajaang perpaduang pkr umno, jangan pas aje kalau pas mesti kena tibai punya, kes kuin tak selesai lagi, tapi blogger pencen dah selesai gamaknya. dulu kata tahu sangat pasal kuin sampai orang lain dikedah sendiri tak berapa nak tahu pasal kuin, dulu siang malam duk fitnah kuin dengan azizan sekarang sejak mukriz ambik alih sebab berfahaman dekat dengan islam setuju je apa benda yang dibuat oleh umno.

Ulasan