jangan sokong ikhwan muslimin kata kumpulan mat beruk

dalam usaha mengembalikan keamanan mesir, ada pulak yang datang sama dengan pandangan yang menghalalkan kudeta mesir, bodoh dan bangang tulisan yang banyak menyokong yahudi dan sheikul azhar, apakah ikhwan menipu dalam memenangi pilihanraya mesir? sekarang siapa yang berani berdepan dengan kudeta, sheikuil azhar atau juga jihad yang ditiup oleh ikhwan atau kristian yang memerintah, tak ke bangang nama dia jika yang memerintah tu kristian disokong tapi yang islam tak disokong, kalaulah begini islam yang cuba di bawa oleh sheikul azhar bersama kumpulan mat beruk memang bertuah sangatlah yang menulis tu.

politik dan islam tak dapat dipisahkan, apakah shekul azhar dan penulis bekas pelajar alazhar tak akan turun menentang kristian, apakah islam hanya duk macam kambing nerut yang mengembek bila hujan turun dengan lebat, perebutan kuasa politik, apakah al azhar akan terus dipertahankan dibawah kuasa kristian? mungkin geng  geng mat beruk tak kisah sesiapa yang memerintah mesir, lagipun mereka tak suka sangat dengan islam yang lebih mereka suka adalah golongan yang dekat dengan islam, kalau yang kat malaysia ni boleh lari bila dikejar pihak berkuasa, berpuluh tahun balik mengaku perjuang hahahaha, tamarood ke takeberuk.

kumpulan sheikul yang sedang menikmati gaji mahal memanglah akan menyokong mana mana gerakan walauapun kristian, yang menyiarkan artikel tu pun memang penyokong ikut tajuk, asal kena dengan kepala tak kena dengan islam tak apa asal boleh membunuh yang mana mana sokong islam. sheikul azhar memang tak kisah apa apa pun yang penting bagi mereka asal duit masuk cukup bulan, sama dengan yang kerja agency cari beruk yang anggap orang lain tak hebat, baiki server baiki monitor likom tu hebat lah wakkakaka. bercerita lah tentang iis, apache, solaris, linux, oracle enterprise ke mysql ke php sql ke kononnya pembaiki server hebat walaupun akhirnya serah kat orang lain baiki mengaku kerja sendiri hahahha.

Ulasan

  1. dia blum abih siasat lg ... kahkahkah ... lembab mcm amenu jgk

    BalasPadam
  2. kalau lembap mesti tak sempat siasat, kerja anjing adalah menyalak hahhaahaha tak kisah lah asal sebut ulama mesti menyalak wakakkaaa

    BalasPadam
  3. analysis mesir -1 ...kahkahkah...
    1. spelling check failed
    2. wael ghonim dah naik pangkat
    3. tak sokong sisi tp tak tentang = lalang
    4. skarang anti ikhwan
    5. pcaya media mesir, tp kalu bohong jwb la di akhirat (cover line sbb analysis tak confirm)
    6. mau siasatan pd kes sapa bakar greja, tp awal2 lg kaitkan el jihadi
    7. point ikhwan join demo anti mubarak dgn pembakaran bangunan dibuat dlm satu para utk bg persepsi buruk
    8. tak dengar saranan jatuhkah mubarak atas nama agama padahal sh qaradhawi yg bg khutbah jumaat (mungkin x paham arab)
    9. tentera bkn kuasai kerajaan (tp lupa nak buat analysis plantikan 19 org jendral jd gabenor)
    last skali aku bkn pnyokong yahudi tp utk puak2 kominih baca elok2 apa yahudi, yg pernah jd penasehat ehud barak, ni kata "The key breaking point for the fragile democratic transition was not of President Morsi's or the Muslim Brotherhood's doing. Rather it came on June 30 when the military deposed a democratically elected president...This is an attempt, with support from parts of the Gulf, to end the Brotherhood experiment in democratic political Islam and by extension the region's flirtation with democracy itself. Call it the deep state, broad state or just the entrenched interests of elites and their international backers, this is a bad day for ordinary Egyptians, even for those Islamist-haters temporarily giddy at the Brotherhood's misfortune" yg tak paham english jgn nak blagak pandai, pegi perbetol spelling dulu

    BalasPadam

Catat Ulasan