islam sedang bergerak ke tengah mesir, golongan mat beruk akan datang

mungkin sekarang waktu islam yang sedang bermati matian dalam usaha mengembalikan islam ke tanah mesir, umat islam terus menerus mengasak kerajaan celaka mesir yang baru, kalau andaikata allah memberikan kemenangan kepada golongan ini, pasti ada malaun malaun yang duk berlengkar dalam rumah akan datang mencari nama. ada yang akan berbulu ayam datang merebut kemenangan dengan segala penat jerih umat islam yang sedang berjuang mencari syahid. biasa golongan ini akan mencari nama dan keuntungan hasil perjuangan umat islam.

golongan mat beruk malaysia sedang galak melemparkan fitnah, sedang galak menaikkan nama sosialis kononnya hebat sangat dalam memperjuangkan rakyat, setakat gadai ap buat jambatan tu hebat sangatlah bagi golongan mat beruk, semua golongan sosialis rasa itu lah kaedah agung dalam berjuang. setakat jual ap tu apa lah nak dibandingkan, mungkin selepas ini golongan mat beruk kata mana ada pemimpi  lain akan jual diri untuk berjuang untuk rakyat. lawak sangatlah golongan mat beruk ni rupanya,

berjuang lepas tu lari ke luar negara, balik malaysia berlagak nak mampus, kononnya golongan merekalah yang berjuang, rupanya berjuang ni kena lari keluar negara, jadi pelarian sebab penakut nak masuk penjara, lepas tu balik jadi imam besar perjuang rakyat wakakaka, makluk bangang bodoh macam agency cari beruk yang sedang rosak server akan berimamnkan makluk yang lari ke luar negara. sejak bila agency cari beruk baiki server, kenapa tak swastakan saja pembaikian server, sedangkan orang agency cari beruk adalah makan gaji buta je, membazir duit rakyat membayar gaji, bukan kerja pun setakat merapu meraban kononnya tahu segalanya.

Ulasan