bila sibangang meroyan

lawak betul tulisan blogger agency cari beruk ni, negeri pembangkang boleh membuat pelbagai aktiviti ekonomi janganlah duk kutuk kerajaan persekutuan je, ayat makin lama makin nampak ke umnoannya, walaupun mampus hidup balik pun mengaku kononnya pembangkang hahhaha. gila babi cadangan tu bukan tak hebat tapi belebat, bukan senang nak kupas isu ekonomi yang begitu hebat, macam cadangan member sekandang yang jual tshirt tak ada lesen di pasar siti khadijah, dalam blog menulis dalam tag line merancakkan ekonomi, diri sendiri berniaga pun tak berlesen, hampeh punya tulisan, suruh mpkb menaikkan cukai itu ini sebab nak dapatkan dana, dia sendiri berniaga pun secara haram ada hati nak menulis secara ilmiah hahhhaa.

setakat cadangan bukan ada kertas hitam putih, nak mula sampai ke akhir, ada planning strategi, biasalah bukan pandai pun setakat kerja dengan agency cari beruk dengan menggunakan duit rakyat itu ajelah yang pandai, kalau suruh buat kertas kerja mampuslah. menghabiskan duit rakyat claim siang malam tu pandailah, nak buat ekonomi, jauh pangganglah dari api, ikan tetap buruk punya. ekonomi ingat mudah semudah claim kerja lebih masa ke hahhaha, buat dulu kertas kerja hantar ke mpkb nak tengok boleh laku ke tak bukan setakat melalak melolong menulis dua tiga ayat dalam blog tanpa ada kajian hahahha, itu namanya bangang. kononnya tulah rasa diri hebat sebab boleh menulis ekonomi keh keh keh keh.

kerajaan kelantan menaikkan harga parking pun dah bising siang malam, kononnya kerajaan kelantan tak prihatin kepada rakyat, naik baru 20sen bukan naik singgit dan berpuluh ringgit, yang bising termasuk geng geng agency cari beruk yang suka hina isteri nabi dan fitnah ulama. itu pun ada hati nak menulis pasal ekonomi hahahaha. pasal swasta tu next time lah citer, cuma aku nak kata satu je, setakat bercakap besar melolong dalam blog tu auta ajelah lebih, bukan ilmiah tu cadangan cadangan bodoh yang dah lama orang nak buat tapi keadaan tak mengizinkan. banyak benda rupanya agency cari beruk tak tahu setakat merapu dan bermetafora ajelah tahu.

Ulasan