O R U M UR

prk kuala besut
banyak benda pelik berlaku di kuala besut, cuma yang ada mata boleh memandang jauh kedalam, ada telinga yang boleh mendengar dapat mendengar dengan baik. yang  ada hati boleh mendengar menerima signal dengan baik bukan bodoh bangang seperti unta bawak kitab. pendekatan berbeza walaupun negeri bersebelahan, akar umbi belum mampu meroboh stigma yang kukuh, banyak yang datang bekerja ikut apa saja laporan blogger dalam blog, ini perang bukan alam maya yang penuh dengan tipu dan auta. laporan blogger yang tidak datang hanya bersandar duk depan pc mana sama dengan keadaan realiti.

kenyataan dari shamsul yang siap menangis duk laung nak saman presiden pas tapi tak saman saman jugak, bagus punya lakonan sampaikan siap kertas skrip lakonan. lepas tu sama sama masuk markas pkr, apakah buta orang semua ni, selepas buat kenyataan akhbar boleh pulak masuk khemah pkr, gelak gelak ketawa sambil kata nak berkempen bagi pihak pas, mungkin kalau agency cari jodoh aku percaya mereka percaya, ini strategi kata mereka. mungkin kalau staff kuin tak bergaji blogger alpencen kata tu nasiblah, atau yang lebih hebat bak kut teh tu sup daging tulang, mungkin alvivi makan lembu yang disembelih oleh alpencen yang dikatakan menghabiskan masa membuat amal ibadat sekarang setelah 11 bulan menabur fitnah siang malam, atau masuk gereja membuat pengakuan dosaa ahahahahaha.

jalan penyelesaian yang ditunjukkan oleh umno lebih berkesan dalam memastikan pengundi terus memangkah mereka, jika suasana nak raya duit adalah segalanya, termasuk agency cari jodoh yang rata rata papakedana mengharapkan gaji bulanan. menabur fitnah adalah satu gaji kalau tak gaji mesti tak masuk punya inikan pula kerja kampung menanam padi kerja kelaut dibawah terik membakar diri, apakah wang sumbangan 1,000 atau dua ribu sekali masuk tak kelabu mata. kalau yang dapat gaji bulanan sumber fitnah pun sanggup inikan pula rezeki datang berlari lari laju. nak apa sebut saja pasti akan datang ke depan muka. kerusi roda, baiki rumah, perkhidmatan klinik ubat semuanya diberi dengan percuma, walaupun penyelesaian hanya bersifat sementara tapi itulah ubat mujarab yang berkesan.

lihatlah video ni, jika tak faham itu namanya nak mampus wakakkaaka ORUMUR

Ulasan

  1. Menang atau kalah adalah ketentuan Allah swt.... Terima sajalahhh. Apa, tak mahu terima kada dan qadar ke.... Itu rukun iman yang ke enam tu.... Dah kalah sudah lahhh banyak cite pulakkk!!,!

    BalasPadam
  2. Nak cakap apa lagi kalau orang tu rasa diri alim tapi BANGANG... wakaka

    Rasa diri macam SUPERMAN... hebat tapi kalah memanjang. Jadi pembangkang sampai kiamat le pas ganu selagi lebai tahap nelayan mentadbir organisasi sebesar pas... keh keh keh

    BalasPadam
  3. hahhah bangang tahap lipan dua mangkuk ni kah kah kah, patutlah beramal dengan sosialis yang dekat dengan islam, sampai kiamat hahhah bodoh stupid idiot, kalau bangang tak payah cakap bab politik cakap bab haid dan nifas je, kalau nelayan hebat apa salah mentadbir kalau kerja dengan umno sampai mampus jadi balaci umno mengaku pembangkang wakkakaka, aljo kalau tolol baik duk diam sebab nampak sangat bangang bila mengomen hahhaha, hahahh superman nampak sangat terbuai buai dengan hero ciptaan zionis yahudi sebab tu suka fitnah ulama hahhaha, hero yang tak wujud pun diambik kira kah kah kah baca komik lagi baik dari duk tulis bab poilitik, nonbal kalau kalah kena buat kerja bangang tahap lembu dia ni patutlah kena tipu dengan syiah sosialis yahudi bodoh ahhahhahaa

    BalasPadam

Catat Ulasan