Kalau UMNO KALAH DI KUALA BESUT ramai yang akan bunuh diri akakkaka

anda rasuah aku beri je
suasANA jerebu menghantui para pertugas party, tukang kempen, suasana memeritkan tekak mata pertugas pertugas. dalam keadaan suasana jerebu pembangkang terpaksa juga berhadapan dengan jerebu wang yang begitu mewah. semua ahli umno akan menerima tidak kurang dari 1k seorang dari kelab bilionaire umno. umpan wang menjadi satu kempen yang amat berkesan, tak perlu gaya baru berkempen hanya sekadar menyampaikan wang brim brum bren bruk brek saja akan dilepaskan oleh spr dan sprm,. kedua dua badan biol dan bangang dibawah cengkaman umno jadah.

esok hari penentuan untuk menentukan samada 16 16 akan berlaku atau tidak. menengok betapa agresifnya umno meningkatkan pertaruhan memastikan pilihanraya kecil yang paling mewah dalam sejarah pilihanraya kecil dalam malaysia. jika keadaan masih lagi belum selamat berlori lori wang akan masuk menjelang petang ini sehingga proses pengundian selesai dikira. tidak banyak yang mampu dilakukan oleh pembangkang. dengan keadaan daif dan serba kekurangan pembangkang tak akan mampu menahan arus asakan kepala agung yang banyak mengalir. satu keluarga mampu hidup mewah sampai raya. berhari raya dalam keadaan mewah gila tahun ini. baju baru duit raya semua akan diberikan.

umno masih berkira kira lagi untuk menentukan bentuk bantuan yang akan masuk ke dun kuala besut. suasana petang yang meriah nampaknya belum menyejukkan hati hati pemimpin umno yang mana masih risau keadaan beralih arah pada awal pagi esok dan diterjemahkan ke dalam peti undi. itu cukup merisaukan umno dan segala kroninya. walaupun tembolok pengundi dikira hampir penuh dirasuah masih risau lagi kerana ada yang hanya makan umpan bukan mata kail. petang terakhir sebelum proses pembuangan undi.

Ulasan