edisi tibai - STAFF KUIN TAK DAPAT GAJI TANYA ALHUSYEN KUI KUIKUI

aaaaa pening gaji tak masukkkkk.. mana blogger alkusyen ni kata tahuuuuuuu
staff kuin yang melompat kegembiraan semperna kejatuhan kerajaan pas kedah dan disambut dengan gelak ketawa blogger jahanam yang amat tahu info dan sms bertebaran yang mengutuk memaki hamun kerajaan pas kedah nampaknya kegembiraan mereka tidak lama, hahhaah padan muka, gaji tak dapat sebab mb baru dalam proses nak gadai kuin kepada pihak lain kerana tidak untung adanya KUIN. kuin macam sampah bagi mb baru. blogger alhusyen yang tahu hal ehwal luar dalam hal kuin mesti terberak mendengar staff kuin tak dapat gaji selepas kerajaan pas kedah tumbang kebumi.

jika staff kuin yang menjadi beruk tangkap belalang akhirnya malu malu anjing sebab nasib mereka makin merempat selepas ini. gaji kemana, demo tak nak buat ke lagi, mana peguam pas yang ambik kes lawan pas dulu pun tak akan sibuk je nak angkat sumpah sampai tak boleh tolong member member yang duk dalam kuin yang sedang kelaparan, mesti tv3 suku tak ada dah berita bila buat demo, mahu masuk lokap kalau ada demo dalam kuin selepas ini. hahhahaha, padan muka depa, umno tak tolong ke sama sama demo di dalam kuin. ajak sekali aziz bari sekali demo. hahaha selepas kalah baru tahu sekarang tengah melobi balik nak masuk U sebab susah jadi ahli politik pembangkang makan tak banyak hahahaaa. jual jeruk boleh lah

sekarang siapa yang gelak sakan no, umno ke depa semua yang duk lanyak pemimpin pas. duk layak azizan siang malam termasuk blogger jahanam. KUIN DAN JAHANAM SEMASA PAS KATA blogger alkusyen empuk. yang siang malam duk menulis pasal kuin dulu sekarang terpaksa sembunyi disebalik parit gali wan mat saman. ustaz tak hebat memimpin kerajaan membunuh kuin sekarang kilang arak sedang menanti giliran untuk didirikan kerana ini baru untung untuk negeri. itu yang blogger alkusyen mahukan kakakakaa. sniper budak agency cari jodoh tak akan diam je selepas jadi barua dalam black505 hahhaa. budak 3 suku kat kota bharu tak akan tak berani nak demo lagi di kuin. budak jahat dipenang tak akan diam je dah berubah jadi yahudi ke, tulangbesi dah awal awal lagi tutup blog sebab malu hahahaaa.

penarikbeca diam membisu selepas menghentam hebat KUIN, mungkin sedang melobi sosialis untuk dimasukkan syiah didalamnnya. mujahid pun boleh tumpang sekali mempromosikan diri untuk jawatan presiden sosialis. dalam pas sah sah mujahid tak berani nak mempromosikan diri punya cakap aje hebat. padan muka KUIN, pergi mampuslah.

Ulasan

  1. mamat yg menyalak siang mlm pasal kuin dulu dr pnolong pendaftar dah jd pngarah phubungan awam ... kahkahkah ... bn menang, baruah senang
    yg lg baruah, bila kita kata isu kuin dulu dibawak oleh baruah bn, ada plak mangkok ayun yg kata azizan yg auta bkn bn

    BalasPadam
  2. dapat gak naik pangkat tu yang best, barua barua kat perak bila nak naik pangkat kahahahhahaa

    BalasPadam

Catat Ulasan