edisi tibai - sejak bila stopa ali jadi idola sosialis kui kui kui

ini satu perjuangan kui kuikui kui
nampaknya sekarang ni stopa ali disayangi oleh blogger sosialis, dulu bukan main lagi hantam stopa ali kononnya ahli sekutu terbaik dalam UG hhhhaaa, sejak stopa ali jumpa sosialis ni lain macam je puji stopa ali, sampaikan tulangbesi tutup terus blog fitnah dia. setelah pakatan rakyat tolak sosialis dan tulangbesi, tulangbesi nampaknya terpaksaa mengikuti faahaman bapak sedara berfahaman sosialis. berimankan sosialis hahhahaa.

nampaknya stopa ali yang dikaitkan dengan UG terus ditutup kesalahannya walauapun hanya dalam minda persepsi jahat blogger jahanam. sejak stopa ali mesra sosialis terus stopa ali menjadi idola kepada blogger. kui kui kui, diampunkan segala salah silap woooo, yelah biasalah fahaman gereja, jumpa paderi terus diampunkan, apa jua kesalahan akan dimaafkan oleh gereja. plopp terus masuk sturga.

stopa ali akan terus disanjung jika ia terus mesra sosialis, yang penting sosialis mesti jadi ahli pakatan atau jadi sayap pas itu yang utama. atau menjadi presiden pas selepas muktamar yang akan daatang, kekanda mujahid dah bersuara, pemimpin pas boleh berkempen dan mempromosikan diri sendiri dalam muktamar yang akan ada pemilihan. boleh buat banner, buat kroni, buat puak puak. boleh semua benda. jangan ada politik wang aje sebab pas ni party papa kedana hahahahaa. itu je tak boleh, undi ada satu je kolid samad berkata, kalau dia undi lawan bukan bererti dia tak suka cuma tak like je hahhahaa, bangang punya kolid samad, itu jawapan dia. patutlah dia selalu mintak fatwa dari budak kepala lutut.

Ulasan