edisi tibai - MARILAH KITA BERSAMA MENJATUHKAN ULAMA PAS KEHEHEEHE

CONTOH ULAM MAMAK KEH KEH KEH, TERTIPU DENGAN JUANDAJAYA
setiap kali muktamar pas akan bersidang dan ada pemilihan, setiap kali itulah ada maloan maloan dalam pas akan menulis kononnya akan memperkasakan majlis syura ulama pas, 2 tahun dulu timbalan presiden pas sekarang haji mohd sabu berkempen akan memperkasakan majlis syura ulama pas, baru dua hari dilantik menjadi timbalan presiden pas, mat sabu kembali membuat ucapan yang berapi rapi untuk meningkatkan daya saing majlis syura pas. akhirnya setelah 2 tahun upacara janji janji mat sabu akhirnya tinggal kenangan.

kali ini selepas pru ke 13, ada lagi maloan maloan pemimpin pas yang menulis lagi untuk memperkasakan majlis syura pas, kali ini lebih hebat, lebih cerdik lebih sosialis lebih komunis lebih kapitalis akan dibawa masuk ke dalam majlis syura ulama pas, ulama tidak diperlukan dalam majlis syura pas sepatutnya. ada 2 orang je yang layak mengganggotai majlis syura ulama pas iaitu dr maslee dan juga asri zainal abidin bekas mufti perlis. kedua duanya bukan ahli pas bagaimana pas nak melantik mereka menggangotai majlis syura ulama pas. bangang punya penulis. jika dalam pas semua tak layak, jika diluar pas layak. asri kata: apakah itu keadilan jika satu dihukum potong tangan satu lagi dipenjara kerana berlainan agama" inikah kenyataan yang sangat sangat hebat diantara ulama yang terhebat. bangangggggggg.

mujahid sedang berusaha keras untuk memastikan kali ini dia akan berkempen dan apakah ura ura dia akan mencabar jawatan presiden pas sebab sudah terbukti kehebatan dia dalam urusan menuju PAS BARU. apakah mujahid hanya berani melemparkan kenyataan lepas tu masuk dalam selimut dan berpura pura tidak tahu apa apa seperti masa lalu, apakah golongan sosialis akan memberikan sokongan terbuka kepada mujahid yang lebih rapat dan tidur bersama sosialis. fahaman sosialis semakin hebat dan semakin mengambil alih fahaman islam sebab itu dijadikan satu fahaman baru yang lebih hebat dari islam.

ulama mesti proaktif hebat dan perlu segera buat kenyataan walaupun kemudiannya akan menyusahkan umat islam, disini perbezaan antara maloan maloan yang bangang yang sengaja meniup api untuk rakyat memusuhi islam dengan segera. ulama tak boleh menjawab kritikan sebab ulama hanya perlu menerima kritikan, itulah perkataan bodoh yang cuba dijadikan persepsi hebat untuk menekan ulama. lambat buat keputusan, lembap, membodohkan diri, selekeh berhujah, kena hebat pakai kot walaupun memperlekehkan islam, tak adil hukuman hudud, itu cara lama kolot, islam kena ubah semua sama dengan pendirian mahathir tak ada bezanya asri dengan mahathir dalam hukum hdud tapi diiktiraf ulama proakatif, cerca yang lain sebab lambat buat keputusan.

Ulasan