edisi tibai - kebangangan blogger abunawas

jika aku menjadi kuikuikui
blogger abunawas tak setuju persempadanan semula, bukan sebab itu sebab nak cari sebab nak tibai puak puak pas sebenarnya selepas nuar berahim ditangkap sewaktu melakukan kerja kerja belakang mati, mamat sosialis yang hebat ini merasakan apa yang dia tulis menepati apa kehendak sosialis. jika difikirkan apa yang ditulis ia sekadar tulisan untuk menimbulkan persepsi bangang sebagaimana dia meneramah penganut sosialis dengan memakai kopiah untuk dikatakan jemaah pas kui kui kuikui.

persempadanan semula dun dan parlimen amat perlu kerana sudah lama tidak dilakukan kerana apa kerana umno sudah tidak yakin akan menang lagi, kalau mereka yakin menang mereka akan meminda persempadanan dengan secepat kilat, itu pun abunawas tak faham, biasalah sosialis kalau menda betul pada orang lain mereka cakap tak betul, nak bertanding pakai logo sendiri orang tak bagi nak jugak pakai, akhirnya menyalahkan orang lain.

kalau abunawas sosialis tahu bahawa dengan persempadann baru ni akan lebih menguntungkan sosialis kerana akan dapat menuntut banyak lagi kerusi, bodoh dan banganglagh mamat ssoialis ni, mungkin di sungai rapat dun bertambah sosialis boleh mintak satu kerusi, di gombak mesti dapat lagi kerusi selain kota damansara bukan kerusi pas atau pkr hehehe tu kata kata kolid samad bengong@dongeng. mungkin di chukai kemaman ada mamat sosilis boleh bertanding dengan nama dun baru, dun sosialis hahhahaha. ataupun abunawas sendiri boleh jadi adun atau mp di penang, dibelaakang mati padangkota, apa nak susahnya, mungkin diselangor sosialis boleh menang banyak kerusi dan di shah alam akan terbahagi 2, satu kerusi dun dan parlimen kolid samad akan bertanding kerusi sosialis.

demi menimbulkan persepsi bangangnya, kononnya pas akan bersetuju menjadikan impian umno untuk meminda persempadanan semula akan berlaku, dap pkr dan sekor sosialis apakah tak akan bersetuju? sosialis sekor yang ada pasti yang pertama akan setuju. confirm punya sebab tuan pengerusi sosialis mesti setuju punya sebab bila persempadanan baru muncul tiada lagi kerusi milik sesiapa kata tuan punya cerita dongeng. bukan ke itu yang cantik dan elok, jangan bangang sangat walaupun memang bangang selamanya.  penuhkan ahli party sosialis dulu kurang sangat dari seribu tu cukupkan dulu seribu, ajak sekali matkusyen yang pencen tapi tak faham kui kui kui.

Saksikan wahai Allah bahawa saya telah memenuhi tanggung jawab saya  hahahahhaa  best wooo ayat dongeng ni

Ulasan

Catat Ulasan