edisi tibai - hak ahli pas diraikan cuma yang bengong tak faham

calon presiden pas yang baru lebih ulam dari ulam yang lain kui kuikui
pas membuka pintu seluas luas kepada semua ahli pas, yang tak pas pun duk tumpang sibuk didalamnya termasuk zaid berahim bekas calon kambing dihulu selangor hehehee. kalau mengikut mujahid yang hebat, tak salah mempromosikan diri sendiri, jadi mana mana ahli ahli pas yang merasakan diri mereka hebat, kenapa tak promosikan diri sendiri supaya dipilih oleh cawangan selepas itu menjadi perwakilan ke muktamar agung, susah sangat ke nak fikir atau dicawangan sendiri pun tak ada penyokong sebab terlalu bebal dan bangang, jadi ketua kampung sekerat jalan sebab apa sebab bangang kui kui kui.

siapa kata mat sabu tidak layak menjadi presiden pas, mat sabu, kolid samad lagi layak menjadi presiden pas yang akan lebih mesra komunis sosialis kapitalis dan beberapa lis lagi akan dimesrakan oleh pas jika golongan ulama ini diberi ruang yang besar dalam pas, mesyuarat barbican mesti lebih kerap dan lebih memabukkan akan ada dalam pas. nasik arab menunjukkan lebih arab dari arab akan berlaku dalam pas. semua ahli pas layak menjadi presiden pas termasuk orang pencen yang sentiasa rasa diri benar dan betul. cuma ayat dia tak ada lagi aku benci sungguh sungguh.

cuma sekarang ini mengapa mat sabu, kolid samad, mujahid, hatta, husam, zul salahudin tak berani mencalonkan diri sendiri menjadi presiden, pas membuka pintu seluas luasnya. apakah mereka ini tak berani mencalonkan diri sendiri tahun ini, dan pemimpin yang duk dibawah sana pun boleh jadi presiden, mungkin alpencen boleh mencalonkan diri sendiri dan dapatkan sokongan, buat banner besar di blog atau dimedia sosial mesti mendapat sokongan yang kuat dari sosialis pas. semua boleh mengapa tak boleh, tak ada pun dalam peraturan pas yang menyekat ahli pas mencalonkan diri sendiri untuk menjadi presiden pas,.

muktmar pas yang kan berlangsung tahun ini akan menyaksiakan perlawanan hebat dalam pas, apakah ada kempen yang melampau, jemputan makan malam, atau melencong ke arab spring, mat sabu tak payah lah hutang penarikbeca belum baayar lagi kui kuikui, mungkin kolid samad boleh sebab dia dah jadi mp lama, duit kutipan dari penyokong yang kaya mesti banyak, terutama yang bawak orang pergi umrah kerana terlampau banyak duit lebihan, mujahid boleh lah buat banner dan mula mempromosikan diri sendiri, zul boleh guna ahli ahli strategi yang menyebabkan pas kalah untuk menang di dalam muktamar termasuk sekali dengan hatta.

Ulasan