edisi tibai - ada perjanjian sulit di selangor

perjanjian sulit keh keh keh keh
kerajaan perpaduaan tajaan nuar berahim mendapat sambutan menggalakan dari pakatan rakyat. pertembungan hebat antara kolid berahim dengan azmin sedang hebat. kolid berahim selamba badak je engkar perintah nuar berahim untuk buat surat kepada saifudin. kolid berahim selamba je engkar perintah nuar berahim. kalaulah sosilis menang mesti sosilis jadi mb keh keh keh, kasihan kalah sebab orang tak sokong, kalau sokongan 14k ahli mesti menang cuma blogger abumawas tak mengundi cakap je hebat. kertas undi pun tak kenal setakat kena mukabuku jelah. kalau ajak bersih longkang mesti dia tahu itu kerja asasi dia hehehee.

pesuruhjaya pas selangor tidak tahu ada perjanjian belakang mati antara timbalan pesuruhjaya pas selangor, siapa diantara timbalan pesuruhjaya yang hebat, yang boleh buat perjanjian belakang, bukan setakat kes kota damansara tapi melibatkan perjanjian kerajaan perpaduaan antara umno pas pkr selangor. apakah mustahil, dalam keadaan sekarang tidak mustahil, kolid samad adalah antara timbalan pas selangor, mustahil kolid samad tak tahu dan mustahil sangat kolid samad tak bersetuju kalau anjuran pkr dengan nuar berahim kolid samad mesti berada di saf depan sekali menyatakan persetujuan punya, walaupun kolid samad tak kebulur jawatan " hanya dalam PAS" kalau jawatan MP atau menteri tim menteri kolid samad tetap kebulur.

jika pesuruhjaya pas selangor mengatakan dia tak tahu dan mungkin ada timbalan pesuruhjaya yang mengadakan rundingan rundingan pintu belakang tanpa melibatkan pas pusat. mustahil tak ada rundingan pintu belakang dan surat perjanjian mustahil jugak tidak ada, sebab ketua umum pkr boleh sign perjanjian pintu belakang dan didedahkan oleh WSJ dengan usop kalla, bermati matian blogger pencacai mengbekup, nak bekap pun kena tahu jugak tapi bekap jugak, bodoh dan bangang pencacai dan barua kolid samad ini terutama budak yang makan minum dalam gereja sekolah pun dalam gereja. party sosialis dengan party demokrasi pun tak tahu macamana boleh jadi spy. bodoh dan bangang sangatlah orang yang ambik dia kerja.

Ulasan

  1. sapa yg suka sgt ngan amenu tu meh sini bg pnampar, jgn main2, ada 2.6 bilion harta karun kat slangor tu oiii ... kahkahkah .. aku nak jgk

    BalasPadam
  2. aku tak kebulur dengan jawatan wehhh, aku kebulur dengan wang kaha kah akah akah

    BalasPadam

Catat Ulasan