edisi prk kuala besut - kawasan perang

deris natang dan kroni menghalau sesiapa yang berniaga pro pembangkang
sebelum spr mengumumkan tarikh prk kuala besut, sebelum apa apa berlaku, pas besut telah bekerja lebih awal untuk memastikan prk ini menjadi satu sejarah baru di terengganu, dengan keadaan umno terengganu yang semakin nazak dan semakin semput kerana kehilangan pendapatan perkapita selepas pru yang baru selesai, waktu waktu untuk menjelaskan hutang lama belum lagi bermula datang lagi hutang baru, umno akan menghabiskan lebih 500 juta untuk mempertahankan kuala besut. qorun haman firaun semua akan datang menaburkan apa saja yang ada dan boleh meminta apa saja hajat yang terpendam. semua akan dimakhbulkan dengan secepat kilat.

bukan setakat untuk mengaburi mata rakyat terengganu bahkan mengaburi semua mata rakyat malaysia. bukan setakat akan mengharamkan sisha tetapi dengan segala benda yang haram, tak seperti manusia yang hipokrit yang duk sibuk hal kuin membisu bila staff kuin tak dapat gaji keh keh, siap letak gambar mufti umno kesayangan sosialis lagi yang berfatwa mengharamkan sisha. setelah malu menyebabkan terpaksalah menyembunyikan muka bawah lubang jamban.

umno terengganu terutamanya pok yeh sudah memberikan amaran kepada rakyat besut jangan memandai nak meminda atau mengundi party selain dari party tupperware. deris jusoh dan krono bersama barua mula mengerakkan samseng untuk mengugut mana mana p-engundi yang akan berpaling tadah dalam prk kali ini, samseng terdiri dari adik ipar deris natang mula turun membuat kacau dan membuat onar dalam daerah besut. kereta kereta yang berpelekat pakatan rakyat akan menerima padah jika mereka lalu dikawasan itu. untuk kesekian kalinya, gedebe deris jusoh akan bermaharajalela dengan keadaan ini, besut mereka punya. untuk pertama kalinya mereka akan bertemu dengan satu keadaan yang membuatkan samseng ini menerima padahnya mereka sendiri.

Ulasan