edisi tibai - PSM KUASA BARU PARTY

LOGO BARU PKR AKAKAKA
PSM, party blogger yang hebat akan mengkaji semula hubungan mereka dengan pakatan rakyat, yang pasti semua orang akan menyambut baik, psm pasti akan meletakkan calon mereka diseluruh malaysia, kekuatan mereka akan disokong oleh blogger blogger, dalam alam maya mereka pasti akan menang berjuta juta melalui vote yang di sediakan oleh blog blog blogger bengong. setelah kalah teruk kerana tidak diberi laluan, psm terpaksa menagih janji janji pemblog yang mengatakan mereka amat amat kuat dimana mana pun mereka bertanding.

sumber berita terbaru, dikemaman akan ditubuh oleh seorang pemblog dizaman operasi semalu, blogger yang telah hilang ilmu kebal iaitu menuntut secara batin, blog yang dipunyai oleh mamat yang merempat dari perak ke kemaman. party berbentuk party tupperware dijangka akan dibanjiri oleh jutaan manusia atau rakyat malaysia, pru ke 14 atau prk yang akan datang psm akan menggunakan logo sendiri untuk bertanding dan tidak perlu bergantung lagi kepada jentera pkr pas, dap ada hubungan ke dengan psm ni, walaupun di dun jelapang mereka melanggar dap, apakah dap sudah memberi laluan kepada psm di jelapang.

kalau mengikut blogger tua dari gombak yang kalah kena mengundur diri, kenapa dr pasir tak mengundur diri dari memimpin psm setelah kalah didun kota damansara, aruchelevan setiausaha agung pun kena mengundur diri dari memimpin psm, mengapa blogger penarikbeca tidak menggesa party tupperware ini mengundur pelik bin ajaib, biasanya blogger tua ni akan menulis pemimpin gerakan lebih mulia dari pemimpin pas. apakah mazhab psm lebih mulia sampaikan pemimpin yang kalah tidak patut letak jawatan. apakah aru dan dr nasir lebih hebat sampai tidak perlu meletak jawatan. apakah pemimpin psm masih relevan untuk hadapi pru ke 14. jawapan ada pada mediaperak

dap tidak berikan laluan dijelapang, tapi psm tidak membuat post mortem apakah ada kejadian zina dibelakang pr, apakah psm lebih patuh kepada dap, surat akan dihantar kepada hanya pkr dan pas sahaja kenapa tidak DAP, mungkin psm ada buat rundingan lorong belakang bersama dap, inikah pemimpin yang berani berdepan dengan barisan nasional atau inikah pemimpin yang ada agenda bersama dap untuk memusnahkan party lain dalam pakatan rakyat. tepuk dahi periksa kencing manis, blogger cikgu kusyen dari perak pun boleh sertai psm dan tubuhkan psm di sungai rapat mana tahu dalam pru ke 14 psm boleh bertanding disitu dengan kekuatan tulisan cikgu kusyen.

digombak pun psm mesti sangat kuat dengan sokongan blogger penaribogel, sampai barbican makan nasik arab, boleh mintak nasihat ulammamat yang berkawan dengan huandajaya yang berkawan dengan tukarotak, tukarotak sendiri tak join party psm pelik sungguh, tu dah lama hilang pergi makan nasik minum air kot dengan sb sb. kalau semua blogger jahanam ni join psm bukan kah bagus sangat, tapi mengapa mereka tak join jadi ahli party yang berjiwa rakyat berjantung marhaen. persoalan yang bagus untuk ditanya dan dijawab. tepuk kaki periksa kudis, tepuk dahi buat video porno dalam wad bersalin.

Ulasan

  1. pati sosialih dekat dgn islam mana bole pemimpin letak jawatan? ke guane? hahaha

    yg betoinya barwa2 umnO ni (baca blogger celaka)berminat dgn aliran kominih kunun sama rata (nasik arab) sama rasa (barbican) hahahaha

    BalasPadam
  2. sosialis dekat dengan islam lu apa tau kakakaka

    BalasPadam

Catat Ulasan