edisi tibai - PKR PELUK UMNO, BLOGGER DIAM MEMBISU

HAHAHAHA KENA TIPU PADAN MUKA, BEKUP BEKUP KUAT TUUUU
nampaknya sebelum pilihanraya umum ke 13 berlangsung, nuar berahim dan najid buat perjanjian rahsia belakang pengundi. apakah penarikbeca tak tahu langsung nuar berahim buat perjanjian dengan umno, yang ni penarikbeca tak benci sungguh sungguh, patutlah sebut ustaz gila UG rupanya nak lindungi rahsia boss besar, banyak ke masuk account, wahh meriah dunia politik, apa kata copancipencepuk yang duk dalam agency mencari jodoh, jahanamlah korang, kata ada full rekord rupanya piring hitam belakang jamban je dia orang kutip.

alkusyen mesti tak tahu sebab masa nuar berahim buat perjanjian damai dengan umno, dia lepak wad kencing manis tak ada bacaan. mesti cybersniper yang bengong tahu jugak tapi sibuk sapu bawah karpet atau sapu masuk kocek, hebat pkr, sampaikan blogger jahanam tak tahu langsung bahawa ada perjanjian haram dibelakang pakatan rakyat, siapa yang hadir, kolid samad mesti tahu tapi biasalah kolid samad mesti sangka orang tak tahu. mana dia ularmamak mukabuku yang selalu bermukabuku, diam jugak ke. mana ayat ayat alquran yang nak kambus penzinaan nuar berahim dengan najid. nuar berahim boleh je jumpa umno orang lain tak boleh.

patutlah samsu budak jasin ahli parlimen bukit katil meracau racau semalam dalam kongreess, nak kambus jugak ke. mana mana blogger yang tahu baik diam ajelah, tak berani nak kutuk ke, ada perjanjian belakang mati rupanya. ada MOU atau signing ceremony gamaknya, patutlah duk kata ada agenda belakang kat kelantan, hahhahaha, kasihan lah, mesti bekeup kuat lepas ni nanti, mesti ada blogger akan pertahankan nuar berahim habis habisan lepas ini. tulangbesi mesti mengamuk sakan selepas ini hahahaaa, tulangbesi mesti pertahankan kerja kerja mungkar nuar berahim.

LEPAS KALAH BLACKOUT SANA SINI, yang tua di perak kata, ulama pas kolot, dah kena tipu kolot ke tak kolot bangang ke tak bangang, bahalol ke tak bahalol hahhaha, himpunan rakyat tapi belakang dibuat perjanjian damai, esok mesti blogger counter bekup woooo. pkr boleh peluk umno penarikbeca tak marah, yang dia marah hanya pas, pemimpin pas tak boleh jumpa umno sebab haram, yang halal pkr boleh peluk umno. siap bogel depan penarikbeca, penarikbeca diam je sambil sengih kita minum dulu. berblack outlah kita rupanya kita diblackout oleh pkr, patutlah mak lampir berteriak sakan. kahakakak.

budak hitam kelabu asap dengan hati jahat tak tahu jugak ke, ke bawak motor besar tak ada lesen B FULL, ke sibuk sangat duk mengampu lim guan eng, dapat kerja kat pejabat KM pun pakai kabel jugak ke, tak akan mat sabu sign surat rekemen hah ah ahah, dah tak ada orang nak ambik kerja sebab bangang. nuar berahim dah mengkhianati rakyat, perjanjian dengan umno dibuat belakang mati, blogger jahanam tahu simpan dalam hati, dapat duit kelabu mata terus diam, buang kudis kaki yang mereput lagi baik kahhahaaha. mesti ISA dah kedalam lepas ini cari wifi free untuk update kisah nuar berahim bermukah.

Ulasan

  1. pelok jgn tak pelok...hahahaha

    rakan seperjuangan yg dulu2 apa salahnya depa berpelokan bro... cium molot pon depa sanggup hahahahahahahahaha

    BalasPadam
  2. hahhaha, blogger jahanam diam je tengah perah idea nak bekup kuat kakakkaaka

    BalasPadam

Catat Ulasan