edisi tibai - MENGAPA BLACKOUT 505 TIADA DIKELANTAN

sekadar hiasan tajuk kehekehekeh
mengapa siri siri jelajah blackout seluruh negara kelantan tidak termasuk dalam list, apakah blackout tidak diperlukan di kelantan, apakah penganjur blackout sengaja menganaktirikan kelantan dalam siri jelajah blackout. apakah kelantan tak ada blackout sebab menang dengan majoriti 2/3 atau kerana blog penyokong husam musa tak mahu diadakan di kelantan. bagaimana blog blog yang hebat yang dikatakan menjadi penyokong husam muse memboikot himpunan hebat ini, gelap seluruh negara tapi kenapa kelantan tiada. apakah orang kelantan tak nak join himpunan hebat ini. atau tanda protes kepada mb dan exco baru kakakakaa. tanya blogger tukarotak yang sudah tertukar otak dengan unta.

apakah nuar berahim sengaja sabotaj kelantan selepas huse muse gagal menjadi mb atau tmb atau exco kanan, apakah blog blog gondrong mendiamkan diri saja. mana MSO yang selalu sleepy bila bertemu huse muse. apakah budak 3 suku di kelantan tak join atau sekadar bercakap besar aje, duk rumah aje sambil buat video dalam labour room, mana dia link link hebat, R ngo minyak sejak huse muse sepi ni makin sejuk beku, dah tinggal tulangbelulang masa di mahkamah putrajaya, sudah tiada pergerakan atau sudah tutup kedai kerana tiada lagi saluran kewangan. tersumbat kot, longkang penuh dengan sampah sarap. jari kepit dua dah tinggal kenangan. dan habis tshirt dijual gamaknya.kena jadi smuggler pulak lepas ini.

rally blackout  selangor 508, 511 penang, 512 perak, 514 pahang 515 johor 517 nogori sombilan 215 kedah 235 terengganu 245 melaka 255 kelana jaya. dimana kelantan, tertinggal ke atau sengaja ditinggalkan, kehehkehhe, mesti ada yang tertanya tanya ni, mana pergi kelantan dalam rally ini. blackout dikelantan tiada,  mungkin pergolakan dalam kerajaan kelantan tidak reda reda lagi kot. jadi tak sempat nak ada blackout. projek manager blackout anak sedara nuar berahim terlupa kot nak letak waiting list kelantan dalam rally blackout. tunggu berita panas dari kelantan brought to you by blogger jahanam kakakaaka

Ulasan

  1. hahaha.. klate tak perlu black out 505, yg klate perlu black list "kerja-kerja bodo dlm pas" haha

    BalasPadam
  2. blacklist yang nak kena tangkap wuuuuu

    BalasPadam

Catat Ulasan