edisi kempen _ RAHSIA BESAR KERAJAAN PAS KELANTAN


WAHHH BERAHIM ALI DAPAT MAKLUMAT DALAM PETI POS
AKU INGAT VIDEO STOPA ALI YANG DILETAK DALAM PETI POS
HAHHAHAHAHA
INI KE MAKLUMAT BESAR YANG BERAHIM ALI NAK SEBARKAN BARU BARU NI
AMAT AMAT MENGEJUTKAN HAHHHAAA

Ulasan

  1. Pasal mereka tak nak dedahkan tanah milik Haji Hadi yang bernilai jutaan. Jika hendak diperbandingkan tanah Haji Haji lagi banyak dan mungkin mencecah ratusan ekar. Gua kata pasal gua tahu tentang perkara ini kerana masa gua cari emas di L.M, Rhusila gua hari-hari lalu diatas tanah milik beliau yang ditanam dengan pokok getah. Andainya tanah itu dilombong pasti bernilai puluhan juta pasal ditanah beliau dipercayai memiliki kandungan emas yang tinggi.
    Tapi tanah-tanah itu bukan disamun oleh penyamun songkok tinggi yang suka rampas tanah rakyat, ia adalah tanah pusaka milik beliau sendiri. Ramai yang tidak menyedari yang Haji Hadi adalah seorang zuhud yang kaya raya jika dinilai harta beliau miliki tetapi beliau tidak bongkak seperti penyamun songkok tinggi.

    BalasPadam
  2. Lot tanah tu hak milik pmbk. Bagi mempercepatkan bayaran kepada pemilik asal tanah tersebut pmbk dah bersetuju mengamanahkan tanah tersebut atas nama tgna dan boleh ditukar milik pada bila2 masa sahaja.
    Ini adalah kerana dasar tanah kelantan yg hanya boleh orang melayu sahaja miliki. Pmbk bukannya nama melayu jadi dipersetujui untuk melantik tgna sebagai pemegang amanah.

    BalasPadam
  3. berahim ali cuba membunuh imej tok guru, setan gondon berahim ali

    BalasPadam
  4. HAHAHA tu yang ada org jeles tu, budak 3 suku dari nogori mari nak melanggar wakakkaa. merempat di negeri org pun ada hati duk bising, gi langgar lembu tak mahu wakkakaa. orang luar mana tau semua tu, yang tahu mengutuk megeji je. dia ingat tok guru heran sgt dengan harta benda setakat kerja kt petroiliium igt kaya sgt ke wakkaa

    BalasPadam

Catat Ulasan