edisi kempen - PSM AKAN MENERIMA 2 JUTA AHLI BARU

Psm akan menjadi satu party yang hebat dengan kemasukkan beberapa jeneral penulis blog, semalam Pas kehilangan seorang penulis blog yang meninggalkan pas dalam acara meninggal ditepi jalan. Kesan dari MUFAKEKOH sesama sendiri. Seorang yang dikatakan berprinsip, cuma yang menjadi persoalan mengapa tak dijoin saja party sosialis malaysia yang menjadi lambang keagungan bagi prinsip mereka. mengapa menyertai parti bukan parti tuk nenek. atau ada AGENDA SETAN. hhahha.

agenda agenda buruk mula kedengaran, ramai yang mempertikaikan kenyataan tok guru presiden pas, dan mengangkat kehebatan presiden psm. presiden yang tiada protokol, sebab beri perkhidmatan murah, mustadfin mengikut pandangan dari kacamata ulardalamsemak yang duk melengkar ditepi markas pas. pemimpin pas sampai bilalah nak sedar diri terus menerus berkawan dengan perosak perosak party. tak akan hutang rm30 pun tak habis lagi bayar.

sewaktu psm dan pkr bertekak dulu, tak ada siapa berani menegur, apakah psm adalah satu komponen dalam party pakatan rakyat? apakah pas bertahalur bangang dengan psm, sejak bila, psm tidak pernah hadir untuk memberikan komitmen kepada pakatan rakyat hanya sekadar mahu bertanding. dimana psm bila pakatan rakyat diserang, hanya muncul dikala ada proses pengundian. nanti adalah bewak menjawab bahawa psm buat kerja belakang tabir.

bila pkr berkeras tak bagi psm pakai logo mereka, ramai yang tak berani nak tibai azmin, ada beberapa blog yg slow slow je sekeh sebab murahguru mereka belum bersuara. bila murahguru bersuara mesti katak belakang menyanyi bersahut memanggil hujan. PSM boleh bersuara  bila mereka adalah satu gabungan dalam pakatan. Apakah PSM dengan rasmi telah menyertai PAkatan rakyat atau bersendirian seperti biasa. PAsty mufakekoh dan mustadafin. party blogger yang diminati ramai. terutama yang hidup tiada berprinsip walaupun mereka mengatakan mereka berprinsip wkakaa.

Ulasan

  1. malaon2 kata apa bro? sosialis dekat dgn islam? hahaha... bodo tahap cipat++ nih
    yg islam dah ada tolak, P amek yg dekat dgn islam ( yg dekat dgn islam tu bukan islam lagi woii..) apa bangang punya akai la..hahaha

    BalasPadam
  2. dekat dgn islam, maloan ckp dia dah mufakekoh dari party islam sebab berprinsip, tak boleh cakap pasal sosiallis kapitalis komunis sentolis, banganglis. islam tak hebat, sosialis hebat woiiiiii, huble gentle, sosiallis buku rujukan karl marx so apa nak bahasnya sangat

    BalasPadam

Catat Ulasan