edisi kempen - "HANYA PSM mampu bimbing ke arah Islam"

SESIAPA TAK FAHAM ENGLISH SUSAH SIKIT DENGAN AYAT AYAT ENGLISH YANG TERTINGGI NI
ATAU LEBIH TEPAT LAGI GUNA BAHASA ENGLISH YANG TAK CUKUP PRASA KATA
DUNIA TAK IKTIRAF PUN BAHASA ENGLISH SEBAGAI BAHASA LENGKAP TAPI ADA GAK MELAYU TUA YANG MERAS DIRINYA HEBAT MENULIS DALAM BAHASA TIDAK DIIKTIRAF, KASIHAN MUNGKIN SEBAB TERLEBIH PANDAI ENGLISH DARI BAHASA SENDIRI. MAKSUDNYA LEBIH TEPAT, PATUTLAH ANAK IKAN DIA TULIS AKU TAK PANDAI ENGLISH, RUPANYA BOSS DIA MENGAGUNGKAN BAHASA MAGERET THATCHER. PATUTLAH AYAT QURAN BOLEH BELASAH JE TAFSIR SEBAB ENGLISH LEBIH TEPAT


itulah ungkapan yang betul sepatutnya diucapkan oleh mat taib bukan HANYA PAS MAMPU BIMBING KE ARAH ISLAM. mat taib silap besar ungkap perkataan itu. ULARMAMAK PSM cawangan barbican mula memutarbelitkan suasana. ayat ayat fitnah sudah berkumandang. Berapa gamaknya PSM bayar untuk memutarbelitkan isu.

MAt SABU akan berjumpa dengan DR Nasir, mampuslah PAS lepas ni, yang pasti PSM akan menggunakan LOGO sendiri, tak payah tunggu rundinganlah. itu sudah pasti punya, untuk mengelakkan perkara ini diketahui, blog blog setan mula menyerang presiden PAS. mula memberikan persepsi fitnah. seperti yang diketahui sebelum ini. gOLONGAN  mustadh'afin TU TAK ADA AYAT ENGLISH KE YG LEBIH TEPAT. TAK LENGKAP RUPANYA BAHASA ENGLISH TERPAKSA PINJAM BAHASA ARAB.

Sebelum keluar dari bilik atau masuk meeting dengan PSM, mat sabu dah bersms punyalah. maklumlah hutang wang mesti dibayar walaupun terpaksa mengorbankan party. hutang budi tergadai seluruh harta benda. siang malam duk tentang umno akhirnya terpaksa tunduk pada hutang rm30. keputusannya PSM akan bertanding menggunakan logo PSM, itu lah keputusan meeting mat sabu dengan PSM. tak percaya, tunggu lah BLOG BLOG PSM akan mengumumkannya.

Ulasan