spr sudah potong nama papagomo

spr telah melakukan pembersihan nama papagomo yang dikatakan pesalah rasuah. begitu cepat spr melakukan kerja. rupanya berdasarkan laporan akhbar saja spr boleh melakukan proses pembuangan nama pemilih dari daftar pemilih yang sah. jika ada akta yang membolehkan spr melakukan kerja kerja pembersihan data pemilih yang meragukan. apakah selama ini spr tidak mahu melakukan proses pembersihan data pemilih.

kelajuan memotong nama papagomo yang semakin bacul untuk mengaku pemilik laman blog papagomo oleh pihak spr dilihat spr hanyalah akan membuang nama yang akan menyusahkan umno dan kroni mereka. selama ini nama papagomo akan terus berada dalam daftar pemilih untuk pengundi pos. dan jika tidak laporan dari rafizi bermakna ia akan terus kekal sampai pru ke 13 berlangsung atau sampai bila bila akan terus kekal abadi sebagaimana kekal abadi papagomo dengan umno.

selama ini spr banyak menyusahkan rakyat malaysia dalam daftar pemilih. walaupun beribu kali dinyatakan bahawa pemilih itu sudah meninggalkan dunia tapi tidak terdapat data dalam JPN ia tidak akan dipotong kecuali ada surat kematian dilampirkan sewaktu memohon. beratus ribu pengundi yang mati mungkin masih ada dalam daftar pemilih yang sah sampai ke hari ini.

apabila kes menyentuh umno, spr akan lebih laju dari kadar kelajuan cahaya akan memotong nama pemilih tersebut agar tidak terkoner kepada umno. dan papagomobabi akan terus bergomo sendirian dan akan terus dihina sampai akhirnya. berani buat berani tanggung. kalau tak berani bukan papagomo bekas penjawat awam yang mentankedarah rasuah.

Ulasan