Silat GOYANG pun begoyang

boss silat GOYANG.. sibuk juga bergoyang

nampaknya bukan parti politik saja yang sibuk sekarang, persatuan silat goyang pun sibuk bergoyang sama, hanya berdasar gambar yang dirakam nampak persatuan silat goyang ikut juga bergoyang sama. meniru gaya papagomobabi mencari publisiti pengerusi silat goyang cuba menimbulkan huru hara menjelang pru ke 13.

berapa ringgit dibayar untuk persatuan silat goyang ini akan terus bergoyang sampai tamat pru ke 13. tanda tanda awal bahawa huru hara akan ditimbulkan oleh persatuan silat goyang ini. pemangku pengerusi silat goyang ini sudah bersetuju menerima imbuhan untuk melakukan kekecohan pada hari berkempen dan mengundi.

kekuatan silatgoyang ini rupanya sudah sampai world record. sejarah ke hikayat dongeng persatuan silat goyang ini mahagaru mereka bertarung dengan Bruce LEE, hikayat ini boleh dibaca di laman web silat goyang dan menjadi ratib kuat pada pengerusi silat goyang.

marilah bergoyang bersama sama. tak sampai kemana pun, najib yang menjadi IMAM KHALIFAH kepada persatuan silat goyang ini, tak susah untuk meneka bagaimana persatuan silat goyang ini beroperasi., kalau ketua umno menjadi penaung jadi tak susah sangat kemana arahnya persatuan silat goyang ini hendak dibawa. bersatulah bengong semua dan teruslah bergoyang.

Ulasan