Papagomo babi bacul

kasihan papagomobabi dah mula tidak mengaku bahawa laman web yang penuh dengan cerita porno, lebih hebat laman web lucah ini berlaku dimalaysia. papagomobabi boleh menyiarkan apa saja kandungan lucah yang melampau atau movie pendek atau movie panjang atau gambar lucah tanpa takut disekat oleh skmm. skmm mendiamkan diri dengan kandungan blog papagomo babi yang melampau, walaupun blog ini adalah blog lucah yang dibenarkan beroperasi bertahun tahun tapi risau disekat dan ditutup dan tuan dia didakwa dimahkamah.

setelah disaman oleh pemimpin pembangkang, pengendali blog lucah ini masih mampu menyiarkan cerita lucah. dan orang yang dikatakan mengendalikan laman blog ini mula tidak mengaku bahawa dia yang mengendalikan laman ini. papagomobabi dah mula bergomo dengan babi yang dibela selama ini, tiada lagi kekebalan yang dimiliki oleh papagomobabi, zaman kejatuhan sudah mula terasa dan begitu juga dengan idola papagomobabi.

apabila keburukan diri papagomobabi didedahkan, dia mula melarikan diri, walaupun masih mengupdatekan blognya, ketakutan kebaculan sudah mula terasa. sudah mula kendur dan mula mencari jalan menyalahkan pihak lain, kawan kawan yang membela dan membayar selama ini mula menjauhkan diri, tidak ada siapa lagi yang mengaku kawan kepada papagomobabi lagi. akhirnya terpaksa mereka reka cipta kononnya dicederakan. muka dah disiarkan dalam akhbar yang kalah saman pun masih tak mahu mengaku.

mungkin seminggu lagi blog ini akan ditutup secara rasmi kerana ia akan memudahkan ia menghilangkan diri. dan blog baru akan muncul dengan segala bentuk yang sama kandungan dan nama yang lain pula. papagomo merasakan dia boleh selamat dengan menutup segala kandungan ini. yang pasti blog ini adalah blog umno haramjadah, tak kiralah siapa pun pemilik dia.

Ulasan

  1. Jerat sudah mengena bro dan si celaka papagomo dah tak boleh lari dari mengaku yang blog itu adalah milik wan mohd azri kerana utusan meloya sendiri sudah mengesahkan pemiliknya dimuka hadapan. Cara tun faisal yang tidak mengaku pemilik blog rbf bila disaman cuba diikuti oleh si celaka papagomo tetapi gagal kerana dah berlori saksi yang sanggup hadir termasuk bekas isterinya. Sekkarang pemburuan sedang dilakukan untuk mendedahkan pemilik pisau.net dengan hadiah rm1000 dari adun/mp dap. Cara ler..... bagaimana Terengganu bro, ada cam tak untuk menguburkan mat said.

    BalasPadam
  2. kita orang sedang berusaha siang malam untuk menguburkan umno diterengganu. tanda seperti tahun 1999 sudah makin terang. di bukit bandi mymmar makan lembu sekampung hahhaha. projek ic sedang berlangsung hebat. perkampungan mymmar ada ic di sana.

    BalasPadam

Catat Ulasan