TULANGBESI yang bangang

tulangbesi nama yang tak perlu diperkenalkan lagi. hasrat untuk bekerja mendapat gaji mahal diselangor tidak kesampaian kerana dia amat bangang. kebodohan dia tak mampu untuk menipu sesiapa pun dalam pakatan rakyat. kasihan tulangbesi yang meracau racau dan meneruskan tradisi bodoh dan bangang. pkr sendiri tak mahu tulangbesi yang masih memegang ahli umno sampai sekarang tidak pernah dinafikan oleh tulangbesi.

wang tabung guaman yang menyaman pas dulu dah habis licin digunakan oleh tulang besi. kasihan kepada pederma penderma yang terikut ikut dengan perangai bodoh tulangbesi. wang derma orang ramai kepada tulangbesi sewaktu nak menyaman pas sampai sekarang tidak menyaman pas. walaupun diulang beribu kali cabaran supaya meneruskan saman dia pada pas tidak disambut, bila ditanya soal wang derma tulangbesi akan menyorok sebagai tikus. kalau tabung derma pas bukan main lagi tulangbesi yang pernah menjadi balaci hassan ali.  lepas ni mesti ada ahli pas selangor yang menyalak hahhaha.

tulangbesi ambik maklumat dimana, dilongkang atau dikawasan kubur gamaknya, ahli pas dikawasan marang tidak bertambah. kasihan tulangbesi ditipu idup idup oleh pemberi maklumat. biasanya tulangbesi bukan mendapat maklumat pun tapi tulangbesi biasa mereka reka je cerita sebab dia bukan ada dimalaysia pun. ia berada jauh dilombok. merempat dibumi asing selepas tidak ada siapa lagi yang percaya lagi kepadanya. banyak tipu dari betul. yang percaya kepada adalah golongan yang sama berfikir bahawa tulangbesi masih lagi adalah orang yang hebat.

banyak info kebodohan tulangbesi bila membaca blog nya yang sudah koma kerana kekurangan dana. terpaksa menggunakan tabung lain untuk menjana balik untuk membayar laman web yang koma. dimana wang yang digunakan oleh tulangbesi mungkin tulangbesi menggunakan dana blogger umno untuk memburukkan pas. sebab itu laman tulangbesi kembali bernafas dan benyawa. entah kemana hilang ularmamak penyanjung tulangbesi. jual rokok arab gamaknya.

Ulasan

  1. bro! mamat juai gas yg kasi info kut..hahaha

    BalasPadam
  2. aKU TENGOK SENDIRI LAPORAN RASMI PAS PUSAT. KO MELALUT NI APASAL? KO PEGI LA JOIN UMNO TU

    BalasPadam
  3. Pasal duit tabung guaman tu, aku cabar ko bersumpah laknat bahawa aku makan duit tabung tu. Berani ke atau ko bachul?

    BalasPadam
  4. Buat apa nak bersumpah laknat, tunjuk penyata pun sudah cukup. Bagus juga kalau tunjuk penyata kerana penderma akan bertambah yakin yang dana itu masih lagi ada.

    BalasPadam
  5. laporan pas pusat menyebut ahli pas marang tak bertambah? so what? nk buktikan apa? utk makluman Lu org, tiada pengundi hantu di kawasan marang wa ckp Lu...hahaa......ke guane org2 di selangor..haha

    BalasPadam
  6. pasal ahli je?? pasal "Hakikatnya, puak2 ulama dalam PAS ini sudah lama meninggalkan perjuangan Islam" ada jgk ka dlm report tu? ke kau rembat statement dollah semaah?

    BalasPadam
  7. hahhaha tulangbesi perangai macam umno, sikit nak suruh bersumpah laknat. sumpah laknat tulangbesi dimekah tak seekor pun kena wakakka. betul kata musafir lalu tunjuk aje penyata kemana hilangnya wang tabung guaman. setakat nafi macam khir toyo apa kelas wakakaa. laporan mana lah tulangbesi baca. tahun bila tu. 2 hari lepas kawasan marang ada daftar 4 org ahli baru akakaka.

    BalasPadam

Catat Ulasan