siapa penasihat ajib gor

melihat pada perkembangan muktahir, pelbagai perkara bodoh dan bangang dilakukan oleh seorang perdana menteri. sebagai seorang perdana menteri tidak sepatutnya melakukan perkara perkara bangang, aku masih mencari siapakan pencatur strategi siapakah yang membuat karector najib menjadi seperti clown yang gila.

video kong si fatt chai najib menambah kebangangan najib dan semakin hari semakin membodohkan diri sendiri dan menampakkan kebodohan umno sendiri. apakah ini hanya character assasin oleh puak puak dalam umno sendiri. apakah cik det memainkan peranan yang penting dalam membunuh karier najid. cik det dan bini najib menjadi liabiliti yang begitu berat kepada negara dan umno. kedua dua makhluk ini banyak membawa masalah dari kebaikan.

kebodohan 2 ekor makhluk disisi najib banyak menimbulkan masalah yang teruk kepada najid. imej yang buruk terus mengekori najid sepanjang penggal pemerintahan. tiada imej yang boleh menaikkan imej najid yang semakin merudum semakin mendung. kerja kerja kedua dua makhluk ini semakin hari semakin membuat rakyat semakin meluat dan benci. semakin banyak yang dibuat oleh najid semakin teruk imej dia dimata rakyat.

siapakah  pencatur strategi najib yang lebih membawa keburukan dari kebaikan. biasa yang disisi pm orang yang cerdik dan berwibawa. apakah umno sudah kekurangan akal dan idea, bagaimanakah untuk mereka menang pru selain dari menipu. imej dollah dulu dibayangi oleh menantu sekarang giliran najib mengambil alih imej bini yang membuat rakyat meluat. sejarah berulang lagi orang orang disisi pm membuat pm akan mampus kelongkong.

Ulasan