pas menzalimi umno

muka iras iras tulangbesi hahhahaha


ini pemuda yang mengupload atau tukang interview fadilahkamsah. kasihan pada pemuda bangang ni, tukang tanya dengan tukang jawab sama bangang. tak boleh solat tak boleh pergi haji tak boleh joget tak boleh pi kelab malam tu baru tertindas. kasihan pada pemuja fadilah kamsah. akhirnya toyol haji dawan ni akhir mengeluarkan fatwa.

penginterview hebat ni cakap pas menzalimi umno, baru aku tau rupanya selama ini pas menzalimi umno walaupun umno haramjadah yang memerintah. mana le mamat bangang ni belajar gamaknya. sesuai sangat dengan ilmu dia dengan ilmu dr bongok tu. fadilah seronok sangat sekarang rupanya. patutlah satu sessi charge 20k,

orang pas memaksa tuhan rupanya selama ini dengan berdoa. hahhaha. best dengar video lebih lawak dari maharaja lawak lagi. aku ingat mat said dah lawak rupanya ada lagi yang lawak.

Ulasan

  1. Itu bukannya temuramah tetapi sembang orang umno dengan pengikut umno. lawak sungguh ler bila ia dipertontonkan pula kepada ahli umno maka jadilah umno mangsa buli Pas dulu, kini dan selamanya. macam kata ularmamak tersohor umno mat nor deris yang bn adalah jemaah Islam yang patut dipertahankan kerana antara ahli jemaah Islam itu ialah soi lek raja porno.

    BalasPadam
  2. Hakikat yg tersirat adalah UMNO kantoikan UMNO..jd la ianya UMNGOK...
    Hujah main logik akal..tanya2 lps tu jwb sendiri dan Motivator jd tukang angguk..
    Kesian dua2 kena bodohkan krn x cerdik upload sendiri sembang sesama sendiri yg rendah tahap IQ nya..
    PAS menzalimi UMNO?
    Hahaha..
    Nasib ko la 2 UMNO yg x reti nk jaga sesama ahli..
    Whakakakakakaka!!!!!!!!
    Sejak bila pulak PAS menerajui Federal gov. dan menarik semua hak2 UMNO?
    Bercakap sbb defensive..byk sgt sgt lakukan penghkianatan..Maka bila org mengadu pd Allah minta dibalas,dia ckp Tuhan telah dipaksa..
    Lg bodoh..

    BalasPadam
  3. nk buat mcmaana tu ajelah mampu buat. tapi bila di uploadkn ada rezeki yang akan masuk ke dlm acc. hahaha. itu kan yg paling penting. yg lain x penting.

    BalasPadam

Catat Ulasan