mat said jual lebong

mb terengganu mat said bersama sama dengan pengampu pengampu dia terus menjual lebong pada rakyat setelah gagal mentadbir dengan baik. kantung kerajaan negeri terengganu dah kering dibelasah oleh mat said dan geng geng kemaman. dulu umno bawah deris natang yang membelasah wang rakyat.

janji mat said akan membina seribu rumah mampu milik kepada rakyat batu buruk. bukan sikit tu janji, mat said tengah merayu dan melolong minta nyawa sekararang. setiap kali mat said buat ucapan sekarang mat said akan merayu kepada rakyat terengganu supaya mengekalkan umno haramjadah diterengganu.

jika umno menang lagi diterengganu, jalan raya akan dibina dengan banyak, janji janji baru mat said jika lima tahun memerintah lagi  zoo, tasek kenyir dan benda benda membazir menjadi projek utama kepada kroni mat said membalun harta rakyat. rakyat terengganu sudah lama kena tipu dengan umno haramjadah sejak dari kekalahan pas tahun 2004. janji deris natang dan janji mat said tidak dapat menahan lagi rakyat marah kepada umno.

mat said sudah turun padang ke mana saja sekarang. rayuan penuh hiba oleh mat said terus berkumandang. siapakah disebalik mat said yang terlalu bangang buat ucapan ucapan mat said. apakah wan ahmad atau mat nijam.

projek projek berskala mega sudah berkumandang tahun ini. hotel dipasar payang. bertaraf berbintang bintang. peniaga pasar payang akan dipindahkan. apa salahnya dicari kawasan lain selain pasar payang? apakah sudah terengganu sudah kehabisan tanah untuk di majukan. bangunan yang didepan bus station mbkt belum dapat cf dan terbengkalai sampai sekarang. itu pun mat said belum mampu menguruskan dengan baik.

apakah janji janji lebong mat said lagi pada rakyat terengganu?

Ulasan