dollah saamah meracau lagi

selepas habis duit rm2juta, nampaknya belum mampu memuaskan nafsu kebendaan dollah saamah. kalau di terengganu di panggil dolah 50 posen. beberapa ngo bengong dan pondok mula memberikan putukua yang hebat. kehebatan pondok dollah saamah ni sampaikan dapat duit sebanyak 2juta.

berapakah nilai putukua yang baru ini, haram mengundi pas dalam pilihanraya umum kata beberapa ngo dan pengasas pondok yang tiada orang pelajar. pondok genting kering pelajar tapi dikatakan pengasas kepada sekolah pondok dapat bantuan lagi dari kerajaan kerana kenyataan mereka yang membela kepada umno haramjadah.

tahaluf siasi hanya wujud dalam umno, umno iman makmun dia mca dan mic itulah kata kata ahli jawatankuasa minda pondok. hebatnya kenyataan ini. umno yang jadi iman patutlah mca dan mic boleh mengeluarkan video porno. boss mca siap buat video sebab berimamkan umno. kalau beginilah gaya imam tak lama makmum pun akan buat kerja lain pula.

kalimah allah masih menghantui segelintir manusia yang terlalu gila pada agama walaupun tidak hebat dalam berugama. hanya kalimah allah saja yang dirisaukan seolah olah dunia sudah nak kiamat. solat puasa politik dalam islam tidak dihiraukan tapi kalimah allah saja yang dirisaukan. yang siang malam mentankedarah arak pun sibuk duk bercakap pasal kalimah allah. yang menghalalkan percampuran pompuan lelaki pun duk sibuk sama. yang buka kelab malam pun boleh hebat menbenteras maksiat.

inilah strategi strategi terakhir umno sebelum paku keranda terakhir umno dipakukan. kerja kerja bangang akan terus berjalan dengan pantas. pelbagai perkara yang tidak pernah tergambar akan berlaku sedikit masa lagi. sejarah akan dicatatkan dalam pru ke 13 ini. buka minda buka hari lihatlah

Ulasan