Adun PAKA yang bangang

pok ya atau pok pin cuba cover line kes dia. pok ya sibuk duk sama kan kes dia dengan kes orang lain, menyindir mat sabu kononnya ditangkap khalwat, pok ya lupa yang mat sabu dibebaskan tanpa ada fakta kes. mung dok kenal tanggo dengan lift kata hakim, gitu gok dengan pokya yang bengong.

hayat politik pok ya sudah sampai kepenghujung, umno sendiri sudah berkira mengosongkan dun paka untuk calon lain, pok ya sudah merasai kepanasan kehilangan kerusi meminta rakyat jangan mempolitikkan kes dia kawen 3. tak ada orang pun nak kisah kepada pokya nak kawen empat pun, yang orang kisah bagaimana seorang adun mampu bermewah dengan kawen ramai. dengan gaji sebagai adun biasa pok ya tak akan mampu berkawen lebih dari seorang.

laman blog terengganutoday yang mempertahankan pokya dengan bangga pokya ikhlas dalam menjawab isu isu mengenai diri nya. betapa bangangnya terengganu today yang menyangka bahawa orang ramai boleh tertipu dengan jawapan pokya. menyimpan gambar lucah dalam handphone menjadi kebanggaan pokya dan terengganu today. kerajaan malaysia mengharamkan penyimpanan gambar lucah.

dengan kebanggaan pemimpin umno yang gila menyimpan bahan bahan lucah dibuktikan dalam handphone pokya. laman blog terengganu today secara tak sengaaja atau dengan sengaja menyuruh pok ya mengaku menyimpan bahan bahan lucah. inilah gambaran siapa pemimpin umno sekarang. bagaimanakah nak memelihara akhlak anak anak budak sekolah jika pemimpin umno sendiri menyimpan gambar lucah.

persoalannya yang belum jelas dimana pokya kawin di malaysia atau jugak disebelah sempadan. jika kawin disebelah sempadan bermakna pokya juga melanggar undang undang malaysia. biasanya kes ini banyak berlaku dikalangan pemimpin umno. merahsiakan perkahwinan mereka yang kedua atau ketiga. jawapan yang terbaik adalah bosss atas kawin 3 tapi tak megaku sampai sudah. boss pun kena sprm tak akan anak buah tak kena sprm punya.

Ulasan