umno bacul selamanya

nampaknya umno menutup ruang kononnya akan diberikan, panggil harusanasini buat kenyataan lepas tu dia tutup buku, begitulah tok peti yang cari kedarah. senang je buat keputusan, kalau inilah perangai harusanasini makin haru biru lah manusia islam.

umno tak akan berani beri peluang kepada tok guru untuk membuat penjelasan, kalau beri tok guru buat penjelasan alamat umno cari mampus dan gali lubang kubur sendiri. dari 32 tahun yang lalu umno tak berani pun apakah tok jib akan arah ketua jakun memanggil tok guru, jawapan yang pasti ketua jakun akan memberi seribu alasan jakun.

rais yatim yang berlagak macam hulubalang pasti akan terus menikus. penerangan telah dibuat dan dihangatkan kembali oleh umno bangang. dulu dah nak buat muzakarah, lepas tu buat muzakarah olok olok. ustaz kat losong tibai sorang je berlakon, umno pun tak lepas nak jawab. akhirnya dgunakan kuasa lain untuk membatalkan muzakarah. hanyut kejap lepas tu datang balik.

isu ini akan terus dimainkan oleh umno bangang, nasib baik papagomo tak gomo sekali, mungkin dah terkepit sekarang papagomo akan digomo dalam mahkamah, kalau papagomo digomo dalam mahkamah pasti papagomo akan mampus dalam kandang. ingatkan kebal rupanya tak ada orang nak tolong dah papagomo, mampus sekor sekor le papagomo. duit banyak tak apakena gomopun.

Ulasan