cikgu zainon yg bengong

kasihan perjuang taliban yang datang ke negeri terengganu dibayar untuk menjaja cerita bengong. kelolaan ukom dan di paksa imam bilal supaya hadir dan yang tidak hadir akan dikenakan surat tunjuk sebab sebagaimana pegawai tadbir kerajaan negeri yang tidak hadir sewaktu kedatangan muhyidin ke terengganu.

pernah menjadi ahli pas seumur hidup, penah berperang di afghanistan sampaikan topi pun macam komander taliban yang berperang dengan russia. berbekal semangat mendapatkan bayaran sebanyak mungkin sebelum ajal barisan menjelma. cikgu non begitu bersemangat memberikan ucapan dan ceramah dan mendedahkan keburukan pas termasuk perjanjian sampah yang dikutip dari tong sampah. perjanjian dap pkr dan pas didedahkan oleh cikgu non. semua yang hadir ternganga dengan kehebatan cikgu non. cikgu non best dapat makan free dan bayaran yang bawah nganga sampai tak sudah.

membawa buku ciptaan idea karutnya " kafirkah cikgu zainon" dikatakan dapat mencabar amanat haji hadi. buku karangan itu dibekalkan atau dibayar oleh kerajaan negeri dan diberikan secara percuma kepada peserta peserta. dapat lagi collection itulah tujuan cikgu non ,  dengan bersemangat sekali cikgu non memberikan ceramah, bekas orang kuat pas beri ceramah audien dia puak puak umno yang tetap bengong selamanya.

cabaran bodoh dari cikgu non supaya dapat bersemuka dengan tok guru haji hadi, susah apanya pergi ajelah kerumah tok guru yang tak sampai 25km dari bandar kuala terengganu, mintak aje drebar pejabat UKOM ke atau mat said celaka pun boleh berikan kalu nak pergi kerumah tok guru, jangan buat perangai macam adukatakguna sudah, kena pial tinge terus bengong sampai sekarang. kena ada kabel besar dari polis tapi sampai sekarang kes tak habis lagi. berlagak macam biasa ajelah.

nampaknya jualan fitnah cikgu non tak kesampaian, umno yang dikatakan ingin membawa cikgu non ke seluruh ganu gagal sebab ramai yang tak layan ceramah mangkuk ini. idea basi dan sampai sudah kebodohan diri sendiri dipaparkan. cikgu non mengakui kebodohan diri sendiri tanpa perlu orang lain cakap yang dia adalah bengong selamanya.

Ulasan