bird viewer crowd HKL112

viewer

walaupun penyokong bangang umno, pencacai umno, menteri tolol umno akan tulis apa saja demi menyedapkan hati mereka. bagi aku ni tak lebih dari 700 orang je. yang penting ada yang datang tanpa sebarang bayaran. kalau ada bayaran aku pun berhak dapat hahhahha. kalau pkr bayar untuk hadir hkl ini pun aku tak layak lah sebab aku bukan ahli pkr macam rafizi.

tahniah dan terima kasih pada unit amal pas yang bertungkus lumus menjaga keselamatan, unit amal pas akan dibayar berjuta juta dan duit claim ini boleh dituntut di padang keadilan allah nanti. pas tak mampu nak bayar ahli nya sebab dia parti sengkek bukan parti qorun. ada ahli unit amal yang datang tidur dikaki lima, tidur dimana mana saja semantara fajar menyinsing. tuntutan perjuangan diutamakan.

terima kasih pada polis menjaga keselamatan rakyat, aliran trafic, dan apa jua yang mereka lakukan. perhimpunan yang dibenarkan oleh perlembagaan negara. dihormati oleh semua golongan. 

HKR112

Ulasan

  1. eloo bro apsal ko skrg dh slow dh tkde kesah parasit2 ke atau sume parasit dh tobat atau kau dahhh diiii ...hahahaha...kasi berita hangatla brooo....

    BalasPadam
  2. hahaha, bukan slow tapi berperang didunia nyata lagi best haha, belasah terus terang dalam medium . masey bro, chek out

    BalasPadam

Catat Ulasan