artikel berasap - langgar lari lagi

nampaknya adukatakguna akan melancarkan projek langgar lari lagi. kali ini terpaksa berlembut sedikit. mungkin atas sebab menumpang dan baru datang merempat ke kelantan terpaksa bercakap berlapik kalau tak kena kapak kecik atas kepala.

projek langgar ini bertujuan membela orang bukan islam dan bukan bertanya soalan. dengan berbekal jutaan rupiah yang akan dibayar. diberi perlindungan polis dan media massa umno akan memberikan kerjasama yang sewajarnya. apakah kali ini akan disertai blogger bangang jugak dari kertih. blogger ini yang mahu mendedahkan bideyo langgar tok guru haji hadi dulu. sampai sekarang tak ada bideyo pun yang kelujar kecuali bideyo raja lawak malaysia.

aljo yang bangang mesti sokong adukatakguna dalam proses perlanggaran ini. kalau tak sokong mesti aljo dah putus urat wired. atau dah sampai ajal nak mampus dalam longkang. kali ini akan ada tabung derma untuk menjayakan projek langgar lari ini.

uttv siaran bangang sokmo akan mengadakan siaran langsung dari tempat proses langgar lari nanti. kita akan lihat sejauh mana hebatnya proses perlanggaran ini. mungkin camera tipon nokia lama lagi yang boleh buat pekong anjing mampus anjing tu.

kita akan lihat apakah ada perbezaan dengan projek langgar lari di rhusila dan di pulau melaka, kita akan lihat sejauh mana sokongan blogger kelantan dalam hal ini, apakah akan memberi full support atau media perak mesti akan turun ke kelantan membuat liputan.

semua akan bercakap lilahitaaala.. nampak lebih islamik. ini dia ciri kepimpinan ulamak, master gitar ada pakai gelaran ulamak ke? hahhaha.. master drummer pakai nama gelaran ulama drummer.. ulama keyboard. hebatkan pemikiran ini. semua lilahitaaalaa..

Ulasan