mat sabu komunis?????

nampaknya perbicaraan mat sabu kali ini menarik sebab peguam umno cuba memberikan imej mat sabu adalah seorang komunis atau lebih dekat kepada perjuangan komunis. pelbagai persoalan di lontarkan kepada mat sabu dalam perbicaraan kali ini.

apakah mat sabu seorang komunis? ini yang cuba dipesongkan oleh peguam umno. utusan melaporkan mat sabu berdolak dalik tentang pelbagai soalan yang diberikan oleh peguam umno haramjadah. pertemuaan mat sabu dengan abdullah cd diungkit bagi memberi gambaran mat sabu adalah seorang komunis atau penyokong ideologi komunis.

mat sabu menyatakan sokongan kepada serangan mat indera kepada bukit kepong dalam kes isu bukit kepong diserang komunis. dalam serangan itu komunis berjaya menawan balai bukit kepong. persoalannya siapa yang diserang oleh mat indera, penjajah atau kerajaan malaysia.

setelah lama di momokkan bahawa bukit kepong adalah lambang kekejaman komunis padahal kerajaan british waktu itu yang memerintah. sampaikan ada professor haramjadah memutar belitkan kenyataan malaysia tidak pernah dijajah. dan yang lebih hebat mengatakan bahawa tahun bukit kepong diserang malaysia sebenarnya diperintah oleh kerajaan malaysia yang bukan proksi british.

pelbagai soalan dari peguam yang bersusah payah untuk membuktikan bahawa mat sabu adalah komunis dan penyokong kepada gerakan komunis. kasihan kepada umno yang cuba berputar lagi. seperti mana pencacai umno haramjadah. seperti mahaguru58 yang membuat kenyataan bangang.

Ulasan