belanjawan sampah

betul ke hujah Khairy bangang ni???
aku mengikuti pembentangan belanjawan umno haramjadah. aku dengar aku teliti penghujahan nuar berahim, aku dengar penghujahan khairy rembau, nampaknya kebodohan umno terus menerus membodohkan rakyat. selain dari ampu dan bodek ditunjukkan oleh khairi kepada najid jelas.

patutlah khairy tibai duit rakyat tanpa rasa bersalah. dengan hujah bodoh dan bangangnya khairi bolehlah dikatakan ini aje cerdik atau bangang lulusan luar negara. budak tadika kemas lebih cerdik dari khairy.

rembau tidak menampakkan ciri seorang pemimpin, pengecut dari membenarkan celahan dari mp mp pembangkang. dengan merasa seronok menyebut pelbagai ayat ayat inglish. ucapan sampah dari rembau boleh diteliti dari siaran penghujahan parlimen.

kalau ada rakyat cerdik senang saja nak tahu kerajaan tu bangang atau tak senang aje. semakin lama semakin banyak hutang yang dibuat oleh kerajaan. itu ajelah hujah paling simple. kalau orang berniaga semakin banyak hutang semakin cepat perniagaan tu melingkup. simple itu aje hujah bagi hujah bangang khairy dan kota belud yang tolol.

Ulasan